به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۱۸۷۴۶۱
انتقاد مجری سیما به گزارش سیما درباره‌ی «دختر آبی»

مخاطب با گزارش مزخرف ۲۰:۳۰ اقناع نمي‌شود

مخاطب با گزارش مزخرف ۲۰:۳۰ اقناع نمي‌شود
گروه جامعه: سیدمرتضی فاطمی، مجری صداوسیما در نقدی به گزارش خبر ۲۰:۳۰ درباره‌ی «دختر آبی» در توییتر نوشت: «‏‎بنا بود از داستان خودسوزی ‎#دخترآبی رمزگشایی شود. ناگهان خبرنگاری مثل تارزان وارد معركه شده و می‌خواهد یک تنه بساط ٤٨ ساعت جريانسازی رسانه‌ای را جمع كند، از کجا؟ از پشت میز کار. نکرده برای مصاحبه با پدر اين بنده خدا حداقل تا خانه‌شان برود، رمزگشایی پیشکش ‏چيزی كه پخش شد اسمش گزارش نبود، آن کسی كه تهيه كرده بود هم خبرنگار نبود. خبرنگار اگر خبرنگار باشد گزارشی به این مهمی را از داخل ساختمان شیشه‌ای تهيه نمی‌کند! اهالی خبر به اين محصول وی‌سی می‌گویند. در بهترین حالت جمع آوری اطلاعات موجود، در قالب يك ويدئو كليپ. ‏بعد از اين همه اولدرم بولدرم و تبليغ، حاصل كار یک مشت فكت دستمالی شده فجازی به‌علاوه یک سری حرف گل درشت يك اپراتور (بعنوان خبرنگار) بود. حضرات مدير در خبرگزاری صداوسيما! به این کار می‌گویند سرمقاله نویسی نه گزارش تلویزیونی. چرا قالب گزارش تلويزيونی را بدنام می کنید؟ ‏اگر سناریو هم می‌نویسید درست بنویسید. در فرهنگ ایرانی سخت پشت متوفی حرف می‌زنند چه برسد به بدگویی‌های مکرر یک پدر پشت بچه تازه مرحومش. سناريويی ننويسيد كه اينقدر سوراخ داشته باشد. طوري نگوئید که انگار هيچ برخورد قضايي نشده كه ملت احساس كنند به شعورشان توهين می‌شود. ‏كسی كه به قرار وثيقه آزاد بوده، حداقل در دادرسی مقدماتی مجرم شناخته شده و داديار يا بازپرس برایش كيفرخواست صادر و پرونده‌ به دادگاه رفته است. در مستند شما جوری وانمود شد كه گویی بازداشت و دادگاهی شدن اين آدم هيچ ربطی به فوتبال و استاديوم نداشته. چرا ملت را كودن فرض مي كنيد؟ ‏وقتی برای همه سوژه‌های اين شکلی، یک خبرنگار را مي‌گذاريد، علاوه بر اينكه با اعتبار طرف بازی مي كنيد(خودش شايد نفهمد و تن دهد) اعتبار خبر و آنتن را هم به باد ميدهید. مخاطب آنلاین امروز که لحظه‌ای و از کانال‌های متعدد دیتا می‌گیرد با همچين مزخرفی اقناع نمي‌شود، عصبانی مي‌شود.»
 

بوشهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۶/۲۱ ۱۶:۵۴
درود برشما. جان کلام را نوشتی. احسنت (364603)
الف.ميم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۶/۲۱ ۲۱:۲۶
اگر خودتان عصباني شديد، به ديگران وصلش نكنيد، همه شما سر تا پاي يك كرباسيد. كسي به فكر سلامت و حفظ درخت اجتماع نيست. هركس منافع خودش را مي‌برد و آحاد افراد اجتماع نيز در اين مسير، از همديگر سبقت مي‌گيرند. پزشكان، خودروسازان، معلمان، تاكسي‌دارها، توليدكنندگان، مصرف‌كنندگان، كارگران و كارفرماها، همه و همه اين درخت را به منافع خودشان تبر مي‌زنند و هنگامي كه ديگري سبقت مي‌گيرد داد و هوارهايي از اين دست راه مي‌اندازند. مرد را دردي اگر باشد خوش است، درد بي‌دردي دوايش آتش است و به جان همه خواهد اوفتاد. (364612)
Amir
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ ۰۸:۲۲
راستی بقول شما روحانی تندرو (حاج آقا پناهیان) پاسخ جناب فلاحت‌پیشه رو دادن هااا...!!! نمی‌خوایین پاسخشون رو منتشر کنید...!!!؟؟؟
درضمن جناب علم‌الهدی بغیر از موضوع برجام لعنتی درباره حضور شرم‌آور زنان بد حجاب (بی‌حجاب) در اجلاس توسعه روستایی هم سخنانی گفتند...!!!
پاسخی در مقابل این سخنان حق دارید!!!؟؟؟
یا هنوز هم پشت مفت خوران دولت و مجلس را گرفته‌اید؟؟؟!!! (364619)
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۲۲:۵۴
اینان سخنان حق اند؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! (364637)
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ۰۱:۰۰
خبر 20:30 در اوایل کار منش خبری خوبی را دنبال میکرد ولی در حال حاضر صرفا یک عروسک خیمه شب بازی برای خوش خدمتی است. (364639)