به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۲
 
۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۶۵۱۰۰

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی/تصاویر

گروه فرهنگي: گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ... در ادامه مطلب مشاهده می کنید.
علاقه ای که ترانه علیدوستی به سلفی در اتاق گریم دارد بر هیچ کسی پوشیده نیست.



بهرام رادان این روز ها به انتشار تدریجی آلبوم قدیمی عکس هایش روی آورده است.



علی برقی، ملقب به تُپُل ترین بازیگر ایرانی  عکس یادگاری با هدیه تهرانی  گرفته است که روز گذشته در صفحه اش گذاشت.



در تایم هایی که آقای صدابردار کار برایش پیش آمده و سر صحنه نیست، حدیث فولادوند زحمت صدابرداری را در فیلمبرداری ها می‌کشد. دستش هم درد نکند.



سیروان و زانیار خسروی سال نوی میلادی را در برفِ ترکیه جشن گرفتند. بالاخره مشخص شد که چرا سیروان ریش هایش را کوتاه نمیکرد، فکر همچین روزی را کرده بود که مانند زانیار کلاه پیچ نشود!



عکسی زیبا که احسان خواجه امیری در روز تولد پدرش استاد ایرج به اشتراک گذاشت، در حالی که نوه اش آقا ارشان را در آغوش دارد. ما نیز تولد استاد را به او، خانواده اش و جامعه هنری ایران تبریک می‌گوییم.



سلفی از زیر فرمانِ ماشین، اثر خاطره حاتمی!



عکسی بامزه از حمید فرخ نژاد و پسرش در کنار لری کینگ، مجری معروف CNN که ما متوجه نشدیم عکس واقعی است و حمید خان به نیویورک و استودیو CNN رفته، و یا فتوشاپ است! عنوانی هم که حمید خان زیر عکس نوشته بسیار جالب است: "مرور خاطرات خوب آبادان با حمید و پسرش!"



استفاده ای که آرمین زارعی یا همان 2AFM از فرصت ایجاد شده بواسطه فوت مرتضی پاشایی کرده است تا خودش را در موسیقی مجاز کشور موجه نشان بدهد، در تاریخ سابقه نداشته است. از مراسم تشییع و ختم و شب اول و سوم و هفتم و چهلم گرفته تا شب جمعه ای نمانده است که بر مزار مرتضی نرود و عکس برای اینستاگرامش نگیرد. به احتمال زیاد در زیر عکس ها هم علی جنتی، وزیر محترم ارشاد را تگ می‌کند و میگوید: "ببین چقدر مجازم!!"



سلفی ریما رامین فر و طناز طباطبایی، دو ستاره دوست داشتنی و با وقار در کنار دوستشان.



مهناز افشار، فاطمه معتمد آریا و مازیار میری در کشور سوئد که برای حضور در یک جشنواره فیلم به آنجا مسافرت کرده بودند.



دو حالت بیشتر نیست. یا یاس قرار است فیلم بازی کند و در یک فیلم با بهرام همکاری کند، یا اینکه بهرام می‌خواهد رپر شود. البته با توجه به سابقه بهرام رادان احتمال حالت دوم خیلی بیشتر است!



سحر ولدبیگی.



هومن سیدی با این پست به شایعات چندین ماهه صحه گذاشت و اعلام کرد که یک سال است از آزاده صمدی جدا شده است. با آرزوی موفقیت برای این دو هنرمند عزیز و یک علامت سوال بزرگ در ذهنمان که چرا اکثر زوج های هنرمند در کشور به این نقطه در زندگی مشترکشان می‌رسند. جای تامل دارد.



اصغر فرهادی و همسر هنرمندش، پریسا بخت آور.



خانواده پیمان قاسمخانی، شب سال نو میلادی را در این رستوران جشن گرفتند.



نوید محمدزاده، بازیگر توانا که اخیراً درخشش قابل توجهی در سینما داشته است، در کنار دوستش "امیر حسین" که به احتمال زیاد خیلی از شنا عزیزان او را به خوبی می‌شناسید!



و در پایان، دوستان بهاره رهنما به دیدن تئاترش، یعنی "تو دهنتو میبندی یا من" رفته بودند که در پایان این عکس یادگاری را گرفتند. آزاده نامداری، شقایق دهقان و کمند امیرسلیمانی.

مرجع : برترین ها