به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۳/۰۹ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۱۲۱۳۹
رئیس بازرسی نیروی انتظامی استان:

پارک زنان زنجان باید با درخت‌ پوشانده شود

گروه جامعه: رئیس بازرسی نیروی انتظامی استان زنجان از جمع‌آوری دو هزار و ۸۴۶ دستگاه ماهواره طی چند روز گذشته در این استان خبر داد.
پارک زنان زنجان باید با درخت‌ پوشانده شود
به گزارش خبرگزاری فارس بهروز آقاجانلو گفت: استان زنجان باید از وجود گیرنده‌های شبکه‌های ماهواره‌ای «پاک» شود و پلیس در این زمینه با نصابان ماهواره برخورد خواهد کرد. وي در جلسه ستاد امنیت عمومی و صیانت از حقوق شهروندی استان زنجان عملکرد نیروی انتظامی را در این دو حوزه، درون سازمانی و برون سازمانی دانست و اظهار داشت: رعایت موارد مربوط به حوزه حجاب و عفاف درون سازمانی مسئول ویژه خود را در نیروی انتظامی دارد. وی افزود: اقدامات مربوط به رعایت حجاب و عفاف در بخش درون سازمانی در پلیس امنیت اخلاق انجام می‌شود.

وی با تقدیر از دستگاه‌های اجرایی در بحث «حجاب» و «عفاف»٬ بر «لزوم دقت در اداره پارک بانوان» تاکید کرده و گفته است: «اندک ساختمان‌های اطراف این پارک بر روی آن اشراف دارند که باید با درخت‌کاری پوشش داده شود.» این مقام پلیس همچنین افزوده است: «پلیس بر اماکن ارائه قلیان و یا هر مکانی که بداخلاقی‌های ظاهری و پوششی در آن‌ها دیده می‌شود نظارت می‌کند.»

روح ا...
۱۳۹۲/۰۳/۰۹ ۱۵:۴۸
از زنجان: ضمن تشکر از فرمانده نیروی انتظامی لطفا بفرمایند که چرا نیروهای راهنمایی و رانندگی بجای رفع مشکلات ترافیکی در زمانها شلوغ و پر تردد در مکانهای خلوت شهر کمین کرده و اقدام به جریمه رانندگانی می کنند که کمربند ایمنی نبسته اند در صورتی که در زمانهایی شلوغ و پر تردد هیچ نیروی کادری از راهنمایی و رانندگی در مکانهایی که مشکل ترافیکی دارند دیده نمی شود. جریمه کردن مهم است یا حل مشکلات مردم!!!؟ (60511)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۳/۰۹ ۱۵:۵۲
ای خدا هوار! کشورهای دیگه به اقتصاد و صنعت و ریشه کنی بیکاری زوم کردند و مسئولین ما فکر و ذهن خود را مشغول به دام انداختن نصابان ماهواره و بدحجابان کردند! اون نصاب بیچاره از بیکاری این کار را میکنه. آخه تو ایران کار اونقدر فت و فراوان ریخته که مردم از تنبلی کار نمیکنند و میرن نصاب ماهواره میشوند!! (60515)
فری
۱۳۹۲/۰۳/۰۹ ۱۶:۵۰
به به
چه شود
قرن 21 و سال 2013 این همه ..... (60539)
محمد
۱۳۹۲/۰۳/۰۹ ۱۷:۱۷
ببخشید ماهواره چیه؟ (60544)
۱۳۹۲/۰۳/۰۹ ۱۷:۲۷
عجب پارادوکس هایی تو این مملکت یافت می شود: یک مسئول صیانت از حقوق شهروندی می گوید که مردم حق ندارند گیرنده ی ماهواره ای داشته باشند! ایشان از حقوق کدام شهروندان صیانت می کنند؟ (60549)
۱۳۹۲/۰۳/۰۹ ۱۷:۴۶
صیانت از حقوق شهروندی!!!!
ما نخوایم شما از حقوق ما دفاع کنین ، باید چی کار کنیم؟؟ (60560)
۱۳۹۲/۰۳/۰۹ ۱۸:۴۵
بنده خداها چه دل مشغولي هايي دارن !‌ (60592)