به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۱۹۳۶۶

نامه جوانان بوشهري درباره انتخاب استاندار

گروه سياسي: دومين نامه جوانان اعضای ستاد انتخاباتی حسن روحاني منتشر شد. متن كامل اين نامه به شرح زير مي باشد:
جناب آقای دکتر حسن روحانی
ریاست محترم جمهور

این دومین نامه‌ي ما به شما در طی یک ماه اخیر است. در نامه‌ي قبلی با تحلیل شرایط کشور و استانمان از شما خواستیم که در تعیین استاندار مورد درخواست ما و قاطبه‌ي حامیان جناب عالی در استان بوشهر تعجیل کنید اما متاسفانه به دلیل تعلل وزارت کشور، هیچ پاسخ مثبتی دریافت نکردیم و امروز زمزمه‌هاي ناراحت کننده ای مي‌شنویم که قرار است وزارت کشور خواست نمایندگان اصول گرا و تعدادی افراد ذی نفوذ را بر خواست حامیان شما و خیل امیدواران به تغییر ترجیح دهد. و این برای ما جوانانی که با هزاران امید و آرزو و دلخوش به شعارهای انتخاباتی شما پای در عرصه‌ي انتخابات نهادیم، بسی مایه‌ي ناراحتی و نومیدی است.

جناب آقای روحانی

شما در سخنرانی خود به مناسبت معرفی سه وزیرتان در صحن علنی مجلس فرمودید که دولت از راه و خط خود ذره ای عقب نشینی نخواهد کرد. این برای ما باعث خوشحالی است و امیدواریم که با پاسخی که نمایندگان اصول گرا به حسن نیت‌ها و تعامل‌هاي پی در پی تان دادند و مجدداً یکی از وزرای پیشنهادی را رد نمودند، دولت شما هم به این نتیجه رسیده باشد که باید برای این تعامل‌ها حد و اندازه ای قائل باشد.

جناب آقای رئیس جمهور

وقتی قرار است رأی ندادن نمایندگان مجلس به برخی گزینه‌هاي وزارت در چهارچوب وظایف قانونی شان تعریف شود، چرا باید انتخاب استانداری که قرار است مجری سیاست‌هاي دولت منتخب باشد، با نظر نمایندگان و افرادی انجام گیرد که مشی سیاسی شان کاملا در مقابل دولت و اکثریت مردم قرار دارد؟ آیا قرار است دولت شما این تعامل را در جاده ای یک طرفه ادامه دهد و خواست اکثریت حامیان شما را به سود خواست اقلیتی ذی نفوذ، نادیده بگیرد؟ اگر چنین است، ما چگونه مي‌توانیم امیدوار باشیم که دولت ذره ای از راه و خط خود عقب نشینی نخواهد کرد؟

جناب آقای رئیس جمهور

ما جوانان بوشهری اعضای ستاد انتخاباتی شما دیگر بار توجه حضرت عالی را به این نکته جلب مي‌کنیم که با هزاران امید و آرزو و به پشتوانه‌ي امیدهایی که به ما دادید، برای شما فعالیت کردیم، دیگر جوانان و مردم را به پای صندوق‌هاي رأی فراخواندیم و در پیروزی شعار اعتدال و تدبیرسهیم شدیم و اینک بار دیگر تأکید مي‌کنیم که همچون ستاد مرکزی انتخاباتی شما در استان بوشهر، معتقدیم که تنها کسی که مي‌تواند با اتکا به سال‌ها تجربه و به پشتوانه شخصیت توانمند، معتدل و مردمی خود، مجری سیاست‌ها و خواسته‌هاي دولت تدبیر و امید در استان بوشهر باشد، جناب آقای مهندس تبادار است. ما امیدواریم که دخالت شخص شما در این موضوع و پرهیز از مصلحت سنجی هایی که به نومیدی و سرخوردگی جوانان این دیار خواهد انجامید، به این اندک خواست مشروع حامیانتان پاسخ مثبت دهید و در این راه به صدای افراد ذی نفوذ که ممکن است از صدای ما بلندتر باشد، توجهی نفرمایید. با سپاس

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۰۹:۴۲
ضمن حمایت از نامه جوانان عزیز بوشهری. بی صبرانه منتظر انتصاب دکتر سید مهدی جوادی. چهره اعتدالگرا و یار صدیق دکتر روحانی به استانداری اردبیل هستیم. (158079)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۰:۵۸
درود بر جوانان بوشهری که خواسته بسیار بحق و در عین حال طبیعی خود را به صراحت بیان کردند (158132)
بی نشان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۱:۲۸
دقیقا یکی جواب منو بده چرا اکثریت مردم باید اسیریه اقلیت باشن که کشور رو روبه نابودی میبره.اقا به چه زبونی بگیم مردم شما رو نمیخوان بفهم. (158167)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۲:۴۲
اصلا در این مملکت مگر تفکیک قوا وجود ندارد با استناد به کدامین قانون دولت در انتخاب استانداران باید نظر مجلسیان را جلب کند؟چرا وقتی صحبت از برداشتن حصرهای ظالمانه به میان می آید تفکیک قوا معنا می یابد و به قول وزیر دادگستری دولت تدبیر در این زمینه دخالت نمی کنددر حالی که این گفته با شعار های آقای روحانی در دوران مبارزات انتخاباتی منافات شدید دارد هر چند از شخصی چون پور محمدی بیش از این انتظار نیست ولی از آقای روحانی انتظار بیش از این است ایشان فراموش نکنند خواسته بسیاری از رایهای خاموش که بار دیگر 24 خرداد اعتماد کرده به پای صندوقها آمدند چه بود؟آقای روحانی ما را پشیمان نکنید. (158237)
احسان جنوب استان بوشهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۲:۴۳
جناب آقاي رئيس جمهور محبوب و محترم با سلام از چهار نماينده استان بوشهر در مجلس سه نفر آنها مخالف شما و دولت تدبير و اميد بودن و جوانان بوشهري از شما خواهش ميكنيم كه جلو دخالت اين سه نفر جهت تعيين استاندار بگيريد و نگزاريد گزينه آنها به بوشهر بيايد چون اين افراد با تفكر دولت تدبير و اميد هيچ هماهنگي ندارند و هدف ديگري را دنبال مي كنند تمام استان در نظر سنجي كليه سايتهاي استاني حتي در كامنتهاي خوانندگان از آقاي مهندس تبادار حمايت كردند چون آقاي مهندس تبادار در دولت اصلاحات امتحان خود را پس داده و مورد قبول مردم استان بوشهر بوده است . (158240)
محمد صالحی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۲۰:۰۵
دوست عزیز این نگرانی ها در استان خوزستان هم وجود داشت و مردم این استان چه خون دلها که از دست استاندار سابق نخوردند اما اطمینان داشته باش که استانداری هم فکر و هم نظر با مردم بوشهر به آن استان خواهد آمد. (158608)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۳:۰۸
هیچ فایده ای نداره (158263)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۳:۱۰
واسه چی حسنوند عوض نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (158268)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۴:۳۹
از رئيس جمهور محترم درخواست مي نمائيم نظر آقاي آخوندي را جويا و سپس مهندس تبادار را براي مدير عاملي سازمان بنادر و دريانوردي انتخاب نمايند (158374)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۵:۲۲
این استاندار فعلی را بروید در اندیمشک بپرسید چطور رای آورد، یه بچه مذهبی صادق که سر صندوق بود قسم میخورد یه عده ای یه گردن بند مخصوص بعنوان علامت داشتند که با بعضی از حوضه های رای گیری هماهنگ کرده بودن که مهر به شناسنامه آنها نمی زدند و نفری دهها و شاید بیشتر برا اون آقا رای می ریختن، بعد هم که آنقدر با احمدی نژاد هماهنگ بود که کردش استاندار بوشهر! (158406)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۹:۱۹
آقای روحانی لطفا در تغییر استانداران افراطی و اصولگرای دولت سابق توجه کافی زا داشته باشید. کارشکنی این گروهها می تواند منافع مردم و دولت را به خطر بیندازد! (158582)