به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۱۶۰۴۸

دولت‌‌ آرامش‌و‌امید‌ به جامعه تزریق کرد

گروه سياسي: عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها گفت: در مصوبات اقتصادی دولت واقع‌بینی وجود دارد و ادعاهای غیرقابل تحقق در آنها مشاهده نمی‌شود.
دولت‌‌ آرامش‌و‌امید‌ به جامعه تزریق کرد
علی‌محمد حاضری با اشاره به گزارش رییس‌جمهور در برنامه تلویزیونی، اظهار کرد: دولت یازدهم با عملکرد خود اینگونه القا کرده است که مسئولان با اندیشه و تعقل تصمیم‌گیری می‌کنند و به همین خاطرا حساس آرامش و امیدواری در جامعه به وجود آمده است. وی با اشاره به این‌که برنامه‌های اقتصادی دولت یازدهم آرامشی را در بازار به وجود آورده است، گفت: شکاف و فاصله عظیمی بین آنچه دولت قبلی و آنچه این دولت اعلام کرده وجود دارد که جای تاسف دارد. اگر رژیم‌ها با انقلاب جابجا شوند می‌توان وجود این شکاف اطلاعاتی و آماری را توجیه کرد، اما هنگامی که در داخل یک نظام، یک دولت با انتخابات به قدرت می‌رسد وجود این مقدار فاصله آماری قابل قبول نیست. باید مراکز داده‌پردازی به گونه‌ای عمل کنند که همواره آمارهای واقعی اعلام شود.

این عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها همچنین افزود: در عین حال دولت اشاره کرده است که دچار کمبود در منابع خود است با این وجود برای مخاطبان مشخص نکرده که برای جبران کمبود منابع خود چه راهکاری دارد.
حاضری در ادامه با اشاره به رویکرد دولت در زمینه سیاست خارجی، گفت: اصولا می‌توان در مسائل سیاسی رویکردی را برگزید که مبتنی بر پیروزی و شکست نباشد و طرفین احساس کنند که در تعاملات خود به بخشی از خواسته‌ها و مطالبات خود رسیده‌اند؛ اگرچه ناچار هم می‌شوند امتیازهایی به طرف مقابل بدهند. این فعال سیاسی همچنین خاطرنشان کرد: رویکرد برد برد دولت در سیاست خارجی می‌تواند رویکرد موفق برای حل مسائل سیاست خارجی و هسته‌یی باشد. وی در پایان افزود: از این رویکرد در تعاملات سیاست داخلی هم می‌توان استفاده کرد و رابطه‌ای شکل داد که در آن گروه‌های سیاسی به بخشی از مطالبات خود برسند و در واقع رابطه برد و باخت در تعاملات حاکم نباشد.

۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۴:۰۸
آخه هنوز که کاری نکرده! (127614)
حامی
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۶:۱۰
احساس آرامشی که بر طیفی از جامعه مستولی شده کم کاری است دوست عزیز؟!! (127734)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۶:۲۸
ما كه ارامش نداريم نميدونيم كيا رو ميگين؟؟؟ (127750)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۷:۰۲
همه مردم امیدوار شدن خیلی فرق کرده بازار کسب وکار بهتر شده درود بر روحانی (127797)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۸:۱۳
خیلی قانعی بخدا
خوشبحالت
چه فرقی کرده آخهههههههههههههه
بدترم که شده (127862)