به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۴
 
۶۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۱۶۴۹۰
مطالب كاربران

نامه‌ی معلمان پیمانی استخدامي 1389

از: 40000معلم پیمانی 1389
به: سرپرست آموزش وپرورش دولت تدبیر و امید آقای دکتر فانی
ما گروهی از جوانان این مرز و بوم که همگی دارای مدارک لیسانس و فوق لیسانس هستیم در سال 1389 به عشق شغل معلمی در آزمونی به بزرگی ایران زمین و حدود 750000هزار داوطلب شرکت کردیم و پس طی مراحل مختلف مصاحبه و گزینش استخدام پیمانی شدیم در بهمن ماه بخشنامه ای مبنی بر تبدیل وضیعت ما به رسمی صادر شد که پس از تحویل دادن مدارک به ما اعلام کردند که لغو شده است و با اعصاب و روان ما بازی شد. در این میان ما که با آزمون و رنج بسیار و با عدالت تمام وارد آموزش و پرورش شدیم در مسیر ناعدالتی بس بزرگ قرار گرفته‌ایم. از شما خواهشمندیم عدالت را در حق ما اجرا کنید. باتشکر

محمد
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۲:۳۹
شما را به خدا مشکل ما را پیگیری نمایید (131128)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۵:۱۸
در 10 سال گذشته تربیت معلم از طریق آزمون سراسری هیچ نیرویی را جذب نکرد و تربیت معلم تعطیل بود و جایگزین تمام نیروهای باز نشسته آموزش و پرورش در 10 سال گذشته از طریق پارتی بازی وارد شدند تنها نیروهایی که در 10 سال اخیر در ازمون کشوری و سراسری شرکت کردند پیمانی های 89 بودند و جالب اینجاست چون آن نیروها با پارتی بازی وارد شده بودند دوستانشان در اداره اموزش و پرورش با پیگیری و گرفتن مجوز با 9 ماه سابقه آن ها را رسمی کردند . اما وقتی نوبت به ما پیمانی های 89 رسید نه جوابگو ما هستند و نه زمانی را مشخص می کنند و مجوز رسمی شدن ما باید از 7 خوان رستم بگذرد ابتدا رئیس اموزش و پرورش اگر دوست داشت به رئیس جمهور نامه بزند بعد رئیس جمهور از نمایندگان بخواهد در صحن مجلس مطرح شود اگر نمایندگان دوست داشتند و رای دادند و بارمالی برای دولت نداشت و منفعتی برای نمایندگان داشت آن را تصویب کنند . تازه اگر رئیس مجلس اما و اگر نیاورد و نگوید اموزش و پرورش نیروی حاکمیتی نیست و نباید رسمی شوند . این است عاقبت نداشتن پارتی و انتخاب راه راست . (131212)
تربیت بدنی89
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۷:۰۵
لطفا این نامه را که حرف دل 40000معلم پیمانی سال 89 می باشد را به سمع و نظر سرپرست محترم ورزارت آموزش و پرورش برسونید (131286)
پيماني 89
United States
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۹:۳۱
لطفا پيگير تبديل وضعيت ما باشيد... (131336)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۲:۵۳
با سلام
بیایید منصف باشیم و به نکات زیر توجه کنیم
1- در آزمون سال 89 به اعتراف شخصوزیر بیش از 60 درصد پذیرفته شدگان دارای سهمیه بودند که اکثرا رسمی شده اند
2- اکثر پذیرفته شدگان دیگر از اقوام مسئولین هستند
3- فوق دیپلم مامایی به عنوان آموزگار استخدام شد
4- بسیاری از افرادی که حتی در لیست قبولین چند برابر ظرفیت نبودند استخدام شدند
5- این آزمون از نظر بسیاری از نمایندگان مجلس و سازمانهای نظارتی مشکوک و مخالف قانون اعلام شد و حتی وزیر را تا پای استیضاح پیش برد.
اما افسوس که قدرت لابی گری وزیر بسیار بالا بود. (131402)
علی
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۰:۳۱
هنوز استخدامی های 86 رسمی قطعی نشدند و آزمایشی هستند پس اونا چی؟ (131465)