به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۱۷۴۷۷

ذوق‌زدگي نسبت به شعار «مرگ بر امریکا»!

گروه سياسي: محمدحسین صفارهرندی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران در واکنش به شعار "مرگ بر امریکا"ی نمازگزاران گفت: این خشم به واسطه خاطرات گذشته این مردم است و این می‌تواند پیام ما باشد.
به گزارش ایسنا، پس از این‌که صفار هرندی سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران از بدقولی وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی اورانیوم در داخل کشور سخن گفت، تعدادی از حاضران در نماز جمعه شعار مرگ بر آمریکا سر دادند و هرندی در واکنش به آنها گفت: مگر من شعار دادم که شما جواب من را می‌دهید.

البته وی بلافاصله پس از اعتراض به شعار دهندگان گفت: این خشم به واسطه خاطرات گذشته این مردم است و این می‌تواند پیام ما باشد. هرندی ادامه داد: ما از افرادی که برای پیشبرد وضعیت دیپلماتیک ایران در این جدال حاضر شده‌اند، حمایت می‌کنیم و دعایمان پشت سر آنهاست از سوی دیگر نمی‌دانم، چرا افرادی به عنوان سخنگوی دولت که البته غیر رسمی هستند در رسانه‌ها سخنانی خلاف واقع می‌گویند، ولی مطمئن باشید ملت برای تغییر وضعیت هرگز از غرورشان عقب‌نشینی نخواهند کرد.

الیاس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۱۴:۴۵
خدا شما را به راه راست هدایت فرماید
از شعار مرگ بر شوروی ( روسیه ) و نه شرقی نه غربی که عبور کردید به عبور از شعار مرگ بر آمریکا هم میرسیم ، شک نکن برادر (141066)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۱۴:۵۶
تاکی آخه مرگ بر آمریکا....... نمیدونم !!!!! (141075)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۲۲:۰۵
به به خوب مثبت میدین !
قبل از انتخابات گفتیم نگین مرگ بر آمریکا
خیلی ها اومدن کوبیدن ما رو !

خوووووب رنگ عوض میکنین کلا ! (141243)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۱۵:۰۸
آقای هرندی به جای ذوق‌زدگي نسبت به شعار «مرگ بر آمریکا»!کمی هم به فکر ایران و مردم بیچاره باشید که در فقر و گرانی و بیکاری زندگی می کنند.
این تعداد اندک افرادی که در نماز جمعه شعار سرمی دهند،مردم ایران نیستند و اینان یا بی خبران از حقایق هستند(که البته امثال شما آنان را بی خبر نگه داشته اید) یا اینکه منافعی دارند و با باندهای مافیای اقتصادی رابطه دارند. (141082)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۱۸:۵۷
دوران صفار هرندی ها و واین "ذوق زده ها" گذشته. مگر اینکه به ضرب و زور تریبون و رسانه رو بمانند. به ضرب و زور. (141177)
دلداده وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۱۵:۳۱
حالا اون ذوق زده شده .شما چرا دق زده میشی،یک عمر آمریکا ملت وجوانان بی گناه مارا به خود مرگ رسوند حالا بعضیا تحمل شعارشا ندارن -...بگذارید اون حد اقل یه قدمی ولو روی فریب ورداره بعد شما فداش بشید (141087)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۱۵:۳۹
غروراین ملت در 8 سال گذشته با فقر و بیکاری و توهین و تهمت و دروغ و اختلاس و ... لگد مال شد ولی امثال صفار هرندی و شریعتمداری و ... به دنبال جمع آوری مدرک و سند و ... علیه معترضین به انتخابات سال 88 بودند تا از صفحه روزگار محوشان نمایند . وحالا هم خواست خود و گروه و جناح کوچک شده اشان را بر اراده و خواست اکثریت ملت غیور ایران ترجیح می دهند . (141090)
دکترحاتمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۱۶:۰۰
شعاردادن برعلیه یک ملتی عاقلانه نیست. (141104)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۱۶:۰۰
اعتدال با این شعار نمی سازه ؛ باید شعار بدیم آمریکا باید بیمار بشه ولی نمیره!!! (141105)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۱۶:۰۴
البته از نظر اصلاح طلبان افراطی فقط مردم حامیان خودشان هستند اگرچه بارها دکتر روحانی از رای مردم به اعتدال سخن میگوید ولی برخی احزاب رای مردم را به خود نسبت میدهند. (141109)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۱۷:۳۵
امیدوارم کفشهای کسانی که شعار میدادند گرفته باشند. مهر هم دم دستشان نباشد. (141146)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۲۰:۴۱
دوست عزیز مطمین باش حمایتهای هاشمی و خاتمی اون همه آدم رو کشوند پای صندوق ، و الا ده میلیون هم در انتخابات شرکت نمی کردند . پس اصلاحات و حامیان اون حق دارن، این پیروزی روحانی رو به خودشون نسبت بدهند . (141220)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۲۰:۵۱
خودتون رو بگذارید جای نماینده آمریکا در مذاکرات آتی ، در حالیکه با نماینده ایران در حال خوش و بش هستین به شما در گوشی میگن ، الان خبر رسید ، عده ای در ایران در حال سر دادن شعار مرگ بر آمریکا هستن ! چه حالی بهتون دست میده ؟ آیا حاضرید در مذاکرات نرمش نشون بدین ؟ .. .. ... (141224)
متین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۲۱:۵۲
درود بر سرباز ولایت صفار هرندی

مرگ بر آمریکای جنایتکار (141237)
حسن
United States
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۱۹:۲۸
اینهمه مرگ بر این و ان دادیم کدامشان مردند چون همه بنده خدا هستند اگر این ظور بود خدا اینها را به دنیا نمی اورد این مسلمانی نیست که ما ارزوی مرگ ملتی را بکنیم راست میگید ظوری رفتار کنید تا همه شیفته ما شوند (141193)
مسلمان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۲۳:۱۰
این سخنران همان سرمقاله نویس روزنامه کیهان درسالهای گدشته است؟! (141271)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۲۳:۳۵
اينا تازه خوششون اومده! اين همه سال حال نميكردن الآن حال داره مثل اين كه (141282)