به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۹:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۲۰۳۷۸

پله: نیمار 5سال تارسیدن به‌مسی زمان‌دارد

گروه ورزشی: من می گویم که به نظر من او همین حالا هم یکی از کامل ترین بازیکنان دنیاست. نیمار تجربه مسی یا کریستیانو رونالدو را ندارد ولی یکی از بهترین بازیکنان برزیل است
پله: نیمار 5سال تارسیدن به‌مسی زمان‌دارد
پله، اسطوره فوتبال برزیل در گفتگویی راجع به عملکرد نیمار در قاره اروپا صحبت کرده است او در مقایسه مسی و نیمار گفت: نیماربرای آنکه در سطح لیونل مسی باشد کمی تجربه کم دارد ولی در حال حاضر هم یکی از کامل ترین بازیکنان دنیاست.
نیمار جوان در فصل اول حضورش در بارسلونا، در 15 دیداری که برای این تیم به میدان رفته، 4 گل زده و 8 پاس گل داده و مسی در 14 بازی، 12 گل زده و 4 پاس گل داده است. پله معتقد است که نیمار 21 ساله این توانایی را دارد که یکی از بهترین مهاجمان دنیا شود ولی حس می کند که باید به نیمار فرصت رشد داده شود. او ادامه داد: بازیکنان خوب متعددی هستند ولی برنده توپ طلا از بین مسی و کریستیانو رونالدو انتخاب خواهد شد. فکر می کنم که نیمار می تواند بهترین بازیکن دنیا باشد ولی بازیکنانی مثل مسی هم هستند که 4 یاپنج سال از او جلوترند.

پله ادامه داد: « اینکه آیا نیمار می تواند در بارسا مبدل به یک چهره و سمبل شود یا نه، سوالی است که من نمی توانم به آن جواب بدهم ولی من می گویم که به نظر من او همین حالا هم یکی از کامل ترین بازیکنان دنیاست. نیمار تجربه مسی یا کریستیانو رونالدو را ندارد ولی یکی از بهترین بازیکنان برزیل است.البته هشت ماه حضور او در اروپا و بارسلونا برای برزیل خوب خواهد بود؛ چون نیمار با تجربه بیشتری پا به جام جهانی خواهد گذاشت.»
مرجع : گل