به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۲ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۲۱۱۵۲

قاتل‌معاون‌وزیر از آشنایانش‌بود و دستگیر شد

گروه جامعه: معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور اعلام کرد: قاتل معاون وزیر صنعت و معدن پس از دستگیری به جرم خود اقرار کرده است.
قاتل‌معاون‌وزیر از آشنایانش‌بود و دستگیر شد
علی عبداللهی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به دستگیری قاتل مرحوم صفدر رحمت آبادی معاون پارلمانی وزیر صنعت گفت: قاتل مرحوم رحمت آبادی با تلاش مجدانه نیروی انتظامی تهران بزرگ امروز بازداشت شد. وی افزود: همانگونه که از ابتدا اعلام شد، انگیزه قتل شخصی بوده است. عبداللهی تاکید کرد: قاتل پس از دستگیری به جرم و نیت خود اقرار کرده است. معاون وزیر کشور ادامه داد: قاتل مرحوم رحمت آبادی از آشنایان وی بوده و پلیس از ابتدا به این شخص مظنون بوده که پس از قطعیت او را بازداشت کرده است.

اين اظهارات در حاليست كه برادر مرحوم رحمت‌آبادی ديروز اظهار‌ داشته بود: در خبرهایی که از این حادثه منتشر شده است دلیل این سوء قصد خصومت شخصی بیان شده که برای ما به شدت ناراحت‌کننده و غیر قابل قبول است. مظفر رحمت‌آبادی ادامه داد: نه خانواده ما و نه شخص ایشان هیچ مشکلی با هیچ شخص یا گروهی نداشته و نداریم و این موضوع قابل قبول نیست که مرحوم رحمت‌آبادی در حادثه‌ای نشأت گرفته از یک درگیری شخصی کشته شده است.