به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۴۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۲۱۹۰۰
مراجعه 1800 نفر به بیمارستان‌های اهواز بعد از بارش باران

باران ديشب اهواز هم تنگي‌نفس آورد!

گروه جامعه: رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آخرین آمار مربوط به مراجعه کنندگان به بیمارستان‌ها با علائم تنگی نفس را اعلام کرد.
باران ديشب اهواز هم تنگي‌نفس آورد!
دکتر محمدحسین سرمست در حاشیه عیادت از بیماران تنفسی در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز اظهار کرد: بر اثر بارندگی شب گذشته، تا این لحظه یک هزار و 792 نفر در شهر اهواز با علائم تنگی نفس به اورژانس‌ها مراجعه کرده‌اند که یک هزار و 719 نفر از این افراد به صورت سرپایی درمان شدند. هم‌چنین 73 نفر از بیماران تنفسی نیز هم اکنون بستری هستند. وی افزود: در شهر امیدیه نیز 400 نفر به اورژانس‌ها مراجعه کرده‌اند و هم اکنون دو نفر از این تعداد بستری هستند. در شهر سوسنگرد نیز 40 نفر از شهروندان با مشکل تنگی نفس مواجه شده‌اند. سرمست گفت: در خصوص وضعیت تنفسی شهروندان در شمال استان هنوز گزارشی به دست ما نرسیده است. هفته پيش هم هزاران شهروند خوزستاني به دليل باران اسيدي روانه بيمارستانه‌ها شدند!

کنترل پروژه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۴:۳۵
این هم لذت باران واسه اهوازیهای مظلوم
علت را ریشه یابی کنید (172676)
عزتمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۹:۳۸
از اقای روحانی توقع داریم که کارگروه ویژه ای جهت بررسی و حل معضلات استان خوزستان تشکیل دهند. اینان همان مردمی هستند که به قول امام راحل دین خود را به اسلام ادا کرده اند ولی حالا... (173007)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۵:۱۶
چندي پيش تلويزيون گزارشي پخش کرد که مردم اين شهرهاي از هواي شهرشون اظهار رضايت مي کردنند و . . . !!! (172724)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۵:۴۶
به نظر مياد مشكل آلودگي هوا و باران اسيدي نيست گزارشي هست كه ميگه اين مشكلات ناشي از سيستم نصب شده در غرب استان جهت كنترل ريز گردها است كه به نظر منطقي تر مياد چون توي اين سالها مشكلات آلودگي هوا حداقل از امسال بيشتر بوده اين اولين ساليه كه اين مشكلات رو داريم به نسبت در آبان ماه هم بارندگي خوبي داشتيم.
لطفا بيشتر پيگيري كنيد (172774)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۷:۱۵
چه کنیم دیگه هر که کلان شهر خواهد ... (172855)
کارون زیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۸:۱۷
با اینهمه الودگیهای محیط زیست چطور عده ای به خودشون اجازه میدن در باره انتقال اب کارون برنامه ریزی کنند،حتی نباید به این قضیه فکر کنن.واقعآ خجالت داره، سواستفاده از حیا و نجابت مردم خوزستان هم حدی داره به خدا. (172922)
بندر دیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۲:۲۱
بنده در شهرستان دیر استان بوشهر زندگی میکنم بنده هم طی سه روز گذشته دو بار حالت تنگی نفس داشتم که با مداوا در اورژانس و به ضرب سرم بهتر شدم فکر کنم توی استان بوشهر هم این مشکل باشه یکی از دوستان هم که در عسلویه هستند با این مشکل مواجه شدند (173132)