به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۲۳۹۶۳۱
انتقاد پسران ترامپ به دلیل عدم حمایت از پدرشان

ترامپ: فقط مردم عادی از ما حمایت کردند

ترامپ: فقط مردم عادی از ما حمایت کردند
گروه بین الملل: رییس‌جمهور ایالات متحده در یک نطق تلویزیونی گفت: آن‌ها با آرای عجیب‌وغریب، نظرسنجی‌های دروغ و پول‌های پول‌دارها، چنین القا کردند که یک موج آبی آمریکا را دربرمی‌گیرد و بایدن برنده است. صدها میلیون دلار علیه ما خرج شد و بانک های وال استریت رقیب‌های ما را حمایت کردند و فقط مردم عادی از ما حمایت کردند.دونالد ترامپ گفت: حزب دمکرات، حزب رسانه‌های بزرگ است اما حزب ما، حزب مردم است. به طور جدی شکایت‌هایمان را پیگیری می‌کنیم و تمام آن‌ها باید بررسی شود.تعداد زیادی از رای‌های ما شمارش نشده، خودشون خیلی خوب میدونن چون آدم‌های احمقی نیستند.منتظر بودند ببینند چه‌قدر رای می‌خواهند و بعد مدام رای اضافه کردند و رای مرا در پنسیلوانیا و جورجیا که برنده شده بودم، کم کردند. سیستم ما فاسد است و رای گیری پستی سیستم ما را خراب کرده است.آن‌ها می‌دانستند که نمی‌توانند ببرند؛ برای همین کلی آرای پستی ایجاد کردند.به ناظرین ما اجازه ندادند بررسی هایشان را انجام دهند. نمی‌خواهند کسی ببیند که چه‌گونه رای‌ها را می‌شمارند. وی گفت: من نمی‌گذارم یه همچین رای هایی در این انتخابات دزدیده شود. نمی‌توانیم شاهد مهندسی انتخابات باشیم. در پنسیلوانیا، یک دستگاه فاسد دمکرات رای‌ها را می‌شمارد و کلی آرای پستی بدون تاریخ ارسال را شمرده‌اند. و به ناظران ما اجازه حضور نداده‌اند.فرقی نمی‌کند چه کسی برنده می‌شود نمی‌توانیم اجازه دهیم این اتفاق برای ایالت متحده آمریکا بیفتد.پرونده‌های زیاد تشکیل می‌شود. ما انتخابات را به دیوان عالی می‌بریم. برخی ایالت‌ها را من گفته‌ام برنده‌شدم و برخی را بایدن اما این قاضی است که تعیین می‌کند کدام درست است.
همچنین دو پسر دونالد ترامپ، اعضای حزب جمهوری‌خواه را به دلیل آنچه که خودداری آنها از حمایت از پدرشان خواندند، به باد انتقاد گرفتند.دونالد ترامپ جونیور، پسر بزرگ دونالد ترامپ اعضای حزب جمهوری خواه را به "ضعیف بودن" متهم کرد. برادرش، اریک ترامپ هم در توییتی نوشت: "جمهوریخواهان کجا هستند؟ حمایت کنند و با این تقلب مبارزه کنند. رای دهندگان ما هرگز فراموش نخواهند کرد اگر شما [مثل] گوسفند باشید."این حملات لفظی، نشانگر شکافی است که در میان مریدان ترامپ و حزب جمهوری‌خواه در حال شکل گیری است.
پسر بزرگ  ترامپ در توییت خود ادامه داد: " آنها یک موقعیت عالی دارند تا نشان دهند که می‌خواهند و می‌توانند مبارزه کنند اما آنها ترجیح می‌دهند در مقابل غوغاسالاری رسانه‌ها سر خم کنند. نگران نباشید! دونالد ترامپ مبارزه می‌کند و آنها هم مثل همیشه می‌توانند تماشا کنند."این توییت در واکنش به توییت مایک سرنوویچ، یکی از فعالان راستگرا و حامیان دونالد ترامپ بود که از نیکی هیلی، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل انتقاد کرده بود.تصور می‌شود که خانم هیلی یکی از کسانی است که خود را برای کاخ سفید در انتخابات سال ۲۰۲۴ آماده می‌کند.پسر ترامپ در ادامه توییت خود نوشت: "دهه هاست که جمهوریخواهان ضعیف هستند و همین به بقیه اجازه داده که این کارها را بکنند."برادرش، اریک هم توییت کرده است: "جمهوریخواه‌ها کجا هستید! کمی حمایت. با این تقلب مبارزه کنید. رای دهندگان ما هرگز شما را فراموش نخواهند کرد اگر گوسفند باشید."پسران ترامپ همچنین از جمهوریخواهانی که از پدرشان حمایت کردند نام برده و از آنها تقدیر کردند.
اریک ترامپ، در توییتی در واکنش به حمایت مالی لینزی گراهام از ترامپ او را "مرد خوب" نامید.لینزی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه و متحد نزدیک دونالد ترامپ می‌خواهد برای پیش بردن شکایت‌های حقوقی کارزار ترامپ ۵۰۰ هزار دلار به او کمک کند.سایر حامیان ترامپ هم به طور مشخص خانم هیلی را مورد انتقاد قرار دادند. مت گائتز، نماینده جمهوری‌خواه فلوریدا در کنگره آمریکا در توییتی نوشت: "در حالیکه بعضی از ما در حال جنگیدن برای رئیس جمهور ترامپ هستیم، نیکی هیلی از او تمجید می‌کند. این تاسف بار است."


 
برچسب ها: آمریکا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها