به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۲۵۷۸۳۳
او (حداد عادل) قبل از انقلاب دست فرح پهلوی را می‌بوسید

احمدی‌نژاد: مثل کوه استوار خواهم ایستاد

احمدی‌نژاد: مثل کوه استوار خواهم ایستاد
گروه سیاسی: محمود احمدی نژاد در مصاحبه ای به بیان بخش‌هایی از واقعیت‌های رونمایی نشده از چهره حداد عادل رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان پرداخت و گفت: چگونه می‌توان انتظار داشت با نقش آفرینی کسانی که قبل از انقلاب دست فرح پهلوی را می‌بوسیدند و سپس تغییر چهره داده و سوپر حزب‌اللهی شدند، اوضاع کشور درست شود، وضع مردم سامان پیدا کند و حرکت انقلاب در مسیر صحیح جلو برود؟
رئیس جمهور سابق ایران ایران با استناد به سخنان رهبر انقلاب، اظهارات آقای حداد عادل را مترادف با سخن دشمن دانست و افزود: من هنوز درباره انتخابات نظری نداده‌ام و هرگز به دنبال پست و مقام نبوده و نیستم. تمام تهمت‌ها، فشارها و تخریب‌ها را با عشق به ملت ایران به جان خریدارم و با افتخار تحمل می‌کنم، اما نمی‌توانم وضعیت افتضاح امروز کشور و فقر و بدبختی و درد و رنج مردمی‌را که روی دریای ثروت نشسته اند، ببینم و بی تفاوت باشم. متن این گفت و گو که در پایان بازدید یک ساعته  احمدی نژاد از بازارچه کتاب واقع در میدان انقلاب انجام شد، به شرح زیر است:
آیا سخنان آقای حداد عادل را شنیده اید. این سخنان مردم را به شدت ناراحت و بیش از پیش نسبت به آینده کشور و انتخابات نگران کرده است؟
بله من هم شنیده‌ام و از دور روز گذشته تا کنون عده زیادی تماس می‌گیرند و یا مراجعه می‌کنند و از من می‌خواهند که در این باره اظهار نظر نمایم. البته جمع زیادی از اقشار مختلف مردم دائما مراجعه می‌کنند و اصرار دارند که من در انتخابات شرکت کنم و برای اصلاح وضع کشور کاری را انجام دهم، اما من تا الان از اظهارنظر در باره انتخابات خودداری کرده‌ام و هیچگونه اظهار نظری نداشته‌ام.نمی‌دانم چرا عده ای در کشور ما پیدا شده اند که وقتی ملت ایران یا جمع کثیری از ملت ایران به خادم خودشان اظهار لطفی کنند، آنها  ناراحت، دستپاچه، نگران و عصبانی می‌شوند و به مردم توهین می‌کنند تا جایی که حتی نمی‌توانند خشم و عصبیت خودشان را پنهان کنند. متاسفانه الان گرفتار این افراد هستیم.آقایی (حداد عادل) که این حرفها را زده است در سال 84 هم تا لحظه آخر انتخابات، با کمک دوستانش سنگین ترین فشارها را به بنده آوردند تا به نفع کاندیدای مورد نظرشان انصراف دهم.در دوره ریاست جمهوری نهم هم این‌ها در طول مجلس هفتم، بیشترین ممانعت‌ها، تخریب، فشارها و انواع ترفندها را به کار گرفتند تا مانع از خدمات دولت به مردم شوند و حتی اجازه ندادند ساعت کار ادارات را تنظیم کنیم تا مقداری بار ترافیک برای مردم سبک شود.

ویدیوی اظهارات احمدی نژاد

در طول 16 سال اخیر یعنی قبل از سال 1384 تا امروز این آقا همیشه مخالف بنده بوده و به شدت علیه اینجانب فعال بوده است. متاسفانه کشور ما امروز گرفتار عده ای شده است که خود را برتر از مردم و صاحب اختیار و مالک کشور تلقی می‌کنند و فکر می‌کنند که همه امور تحت تصدی آنها باشد. آنان کشور و انقلاب را ارث پدری خودشان می‌شمارند و دنبال این هستند که مردم را به طور کامل از همه عرصه‌ها کنار بزنند و همه امور در دست خودشان باشد.نباید از یاد ببریم که امام راحل فرمودند:«نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.» . ما چگونه می‌توانیم انتظار داشته باشیم با نقش آفرینی کسانی که قبل از انقلاب دست فرح پهلوی را می‌بوسیدند و سپس تغییر چهره داده و سوپر حزب‌اللهی شدند، اوضاع کشور درست شود، وضع مردم سامان پیدا کند و حرکت  انقلاب در مسیر صحیح جلو برود؟ آیا این امر شدنی است؟
من دلم برای آن عده از نیروهای انقلابی و جوانان حزب اللهی که البته می‌دانند بنده چقدر آنها را دوست دارم می‌سوزد که چنین افرادی داعیه ریاست و خط دهی به آنها را دارند و به جای آنان سخن می‌گویند و تصمیم می‌گیرند.این آقا یادش نرود که با همسر محترم شهید دکتر فاطمی ملاقات کرد و سعی در جلب نظر ایشان برای مخالفت با دولت دهم و همراهی با خودشان را داشت اما آن خانم مخالفت کرد و درخواست ایشان را نپذیرفت و وقتی که عکس دست ‌بوسی فرح را نشان داد، مامورین امنیتی شبانه به محل اقامت خانم فاطمی ریختند و کامپیوتر حاوی آن عکس را با خودشان بردند. بعداً هم او را هم دستگیر کردند و پس از 26 شبانه روز حبس، او را تحت الحفظ به پای هواپیما آوردند و از کشور اخراج کردند.انتخابات حق مردم است و مانند کشور متعلق به مردم است. امام فرمودند: «میزان رای ملت است». معنای این حرف امام آن است که همه امور باید با نظر ملت انجام بشود. تضمین استقلال، سلامت و پیشرفت کشور هم مستلزم حضور پرشور و با نشاط و گسترده مردم و انتخاب آزاد ملت است.رهبری هم گفتند که انتخابات پرشور لازم است و آن را تنها راه علاج دردهای کشور و برقراری امنیت اعلام کردند، اما این اقا رسماً از انتخابات افتضاح و حداقلی مجلس در سال 98 دفاع و آن را به عنوان یک الگوی موفق معرفی می‌کند و جالب است که این نسخه را برای انتخابات ریاست جمهوری هم دارد تجویز می‌کند. ما کجا باید دنبال دشمن بگردیم؟
رهبری می‌گویند ادعای مهندسی انتخابات، سخن دشمن است و این آقا بلافاصله رسماً و در حالیکه ماه‌ها به انتخابات مانده است به گونه ای سخن می‌گوید که خبر از مهندسی قطعی انتخابات توسط شورای نگهبان می‌دهد. واقعاً رد دشمن را در کجا باید جستجو کرد؟ البته مردم به این آقا می‌گویند تو چه کاره مملکت هستی که می‌خواهی برای همه تعیین تکلیف ‌کنی؟همانطور که گفتم من هنوز درباره انتخابات نظری نداده‌ام اما نمی‌توانم وضعیت افتضاح امروز کشور را تحمل کنم و درد و رنج و غصه‌های مردم را ببینم و کاری نکنم.نمی‌توانم فقر و بدبختی یک ملت بزرگ و تمدن ساز را که روی دریای ثروت نشسته است، ببینم و بی تفاوت باشم. این سوال به طور جدی مطرح است که اگر اداره کشور در دست ضد انقلاب بود آیا وضع خیلی بدتر از الان می‌شد؟ تمام تهمت‌ها، فشارها و تخریب‌ها را با عشق به ملت ایران به جان خریدارم و با افتخار تحمل می‌کنم.من هرگز به دنبال پست و مقام نبوده و نیستم، اما خادم کوچک ملت هستم و تا آخرین لحظه حیات، مردم را تنها نخواهد گذاشت و تا اصلاح کامل وضع کشور به نفع مردم و بر اساس آرمان آزادی و عدالت در کنار آنان خواهم ماند.
من در برابر ملت عزیز ایران خود را نوکری کوچک می‌شمارم و به آن افتخار می‌کنم. اما به لطف خدا و عنایت حضرت امام عصر(عج) و حمایت ملت و بر اساس کلام نورانی امیر المومنین(ع) در برابر بدخواهان و زورگویان و زیاده خواهان مثل کوه استوار خواهم ایستاد.

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۹:۴۳
با احمدی‌نژاد ایران گلستان میشود بهکوری چشم دزدا (370260)
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۲۲:۲۸
گلستان😂😂😂پدرتونو درمیاره بیاد چقدر شما ها ساده این،مطالعه ندارین هیچی‌ندارین یه چیزی بلغور میکنین ،متاسفم براتون (370271)
جم
Norway
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۰:۱۸
از طبقه اشراف هستی ؟ (370297)
جم
Norway
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۰:۲۰
واقعا آقای حداد دست فرح رو بوسیده ؟ ینی هم اینور هم اونور دنبال ترقی به هر قیمت بوده ؟ (370298)
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۳:۰۶
چرت نگو برای تو آدمای کفتار سفتی که ماسک به چهره دارند مناسب هستند (370319)
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۱۷:۱۲
حتما همینطوره :)))))
هشت سال ریاست جمهوری احمدی نژاد مملکت بهشت بود بهشت فقط نمیدونم چرا ما مثل جهنمی ها در اون دوره زندگی کردیم.
انسان احمق انسانی است که دو بار از یک سوراخ گزیده بشه. (370346)
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۹:۵۴
خداکمکت کنه تارئیس جمهوراین مردم بشی .انشالله (370261)
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۲۰:۳۰
انگار این بهار با اون بهار قاطی شده چی شده واقعا؟ (370262)
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۲۰:۴۱
خدا حفظت کند ودر پناه خدا باشی مردم عادی عاشقت هستند (370263)
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۲۱:۰۶
زنده باد احمدی نژاد
مردمی نژاد
خدا پشت و پناهت مرد عادل...... (370264)
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۲۱:۵۶
انشاالله به لطف خداوند آقای احمدی نژاد رئیس جمهور میشه (370267)
خوابالو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۲۲:۱۶
فقط میشه گفت بامزست! (370268)
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۲۲:۴۳
آقای عزیز میگم. میگم. ولی هیچ وقت نگفت
آقای احمدی نژاد چرا اگر چیزی بود نگفتی (370273)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۲۲:۴۹
حاجی بگذار این خادم حرف دلی بزند که شاید شما وبعضیارو دلخور کند من میگویم کشور من کشوری بالیاقت وبا شجاعت وپهلون وکشور شیرمردان همچون خمینی وهمت .چمران.باکری .صیادها واحمدی مقدم ها ای وایی جگرم میسوزه نام حاج قاسم به زبان می آورم جای این چنین مردانی بوده رهبرم انصافا قلدور وبی باک بوده ماهم چنین فردی میخواهیم باوجود به قد وقواره نیست جنم داشتن به ریشه میباشد حلال وحروم شناختن هم به ریشه میباشد تواگر20سانت قدداری حقاباوجود وجگرداری روی چمن کالیفرنیاتنهانشسته وهرچه خواستی گفتی این یعنی تعصب به وطن (370274)
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۱۷:۱۴
مملکت ما رضا خان رو میخواد
کسی که بیقوله های قاجار رو به وطن تبدیل کنه (370347)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۲۳:۰۱
دکترشماثایت کردی که برای مردم کارمیکنی. خدا پشت وپناهت. همراهتیم. متأسفم برای اون... که اظهارنظرکرد. (370276)
محمدجانکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۲۳:۰۱
بایست ماهم ایسناده ایم چپ وراستی وجود ندارد .چپ وراست را بوجود آوردند برای سواری واختلاس از بیت المال. حزب ففط حزب علی رهبرفقط سید علی وخادم فقط حاج محمود۶ (370278)
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۲۳:۰۳
هم تو و حداد سر و ته یه کرباسیان. (370281)
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۲۳:۰۴
دکترجان ترس برشون داشته. خدانگهدارت باشه پاک صفت. بوی خدادرچهرت نمایانه (370282)
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۲۳:۳۶
این فلاکت وبدبختی امروز میراث احمدی نژاد است متاسفم برای انهایی که حافظ تاریخی ضعیفی دارند . (370288)
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۶:۵۱
شما تاریخ دان...... (370326)
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۲۳:۴۲
به کوری چشم مفسدان و رانت خواران از احمدی نژاد حمایت میکنم (370289)
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۲۳:۴۷
اگر روحانی رای آورد مقصرش آقای احمدی نژاد با اون مسئولینش بود.راه رو برای دروغ و نیرنگ اینها باز کرد.به عنوان یک انقلابی هرگز به احمدی نژاد رای نمیدم.البته رهبر عزیزمون عاقل تر از اینه که بزارن این آقا تایید صلاحیت بشه چون صلاحیتی نداره (370290)
عبدالرحیم سی نی چی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۲۳:۵۲
عوصیکه دراین زمان که دشمن ازهرطرف بعناوین مختلف
بملتوکشورصربه میخواهد وارد کندیکعده ای سرریاست چکارهایی که نمیکنند اگردلت برای ملت میسوزد اقا درس اتحاد برادری انسانیت اخوت مساوات گدشت وهمکاری بده مابرای وصل کردن امدیم نی برای فصل کردن امدیم ازشما هاخواهش دارم برگرد ین باابروی انقلاب وشهداواسلام و کشور و خودتان وامت مظلوم بازی نکنید متشکرم پای انقلاب مثل کوه بایست من ا لله توفیق (370291)
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۲۳:۵۵
خدا شفات بده....حیف شدی... (370292)
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۰:۰۰
دورود بر احمدی نژاد (370293)
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۰:۰۱
تو که دلار هزار تومنی و کردی ۳۰۰۰تومن پراید۷تومنی کردی ۲۰تومن با بی سیاستی ها وحرفهای بیهوده ات پول نفت ۱۴۰دلاری را به باد دادی تو از روحانی خیلی بدتری فرقت اینه که تو نفت میفروختی و روحانی نفتی هم نمیتونه بفروشه (370294)
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۰:۰۹
آن روز که این برخورد با خانم فاطمی کردند جنابتان رئیس جمهور بودید چراازایشان حمایت نکردید وچیزی هم نگفتید شما که شاهد این بیقانونی بودید همه اش میکفتی بگم بگم اما نگفتی چون آن زمان دستتان تو یه کاسه بودحالاهم تنها شعار توخالی هستی (370296)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۰:۲۹
آقای احمدی نژاد عزیز جانم فدایت برگرد تا ایران دوباره گلستان شود نه ویران (370300)
یاور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۱:۱۶
زنده وپاینده باشی وروز به روز قدرتمندتر وباعزت تر
خداباتوست مرد بزرگ تودرقلب انسانهای پاک تایید صلاحیت هستی دربازی سیاست درطول تاریخ نامردان برنده ظاهری بودند یزید هم فکر میکرد برامام حسین برده اما لعنت خدا پس از ۱۴۰۰ سال هنوز شامل حالش میشود (370302)
یاور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۱:۲۲
خیلی خوبه که ازاسمت هم وحشت دارند خوبه که ازهمشون یک چیزی دردست داری که رو کنی
باید بدونند با مردی شجاع و پاک و آگاه طرف هستند
باید بدانند که سنگ میزنند وفرار میکنند سنگی هم برگشت میخوره به صورت خودشون وقتی راحت میان برای تخریب کسی بدانند عزت وذلت اول دست خداست بعد هم اعمال خودشان
حداد عادل خواست احمدی نزاد وخراب کنه خودش خراب شد (370303)
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۱:۲۸
زنده باشی احمدی نژاد (370304)
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۱:۳۶
درود بر شما محکم بر دهان یاوه گویان مثل حداد ها بزن ملت ایران دوستت دارن (370307)
روح اله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۱:۴۸
محکم و استوار پشت سر تو خواهیم بود آقای احمدی نژاد منتخب مستضعفین تا پای جان (370309)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۲:۰۹
دکترشمادردوره قبلی ثابت کردی ایرانی هستی وبرای خدمت به مردم اومدی خداوندپشت و پناهت جانم فدای راهت (370310)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۲:۱۸
با سلام ما با. توکل بر خدا. و طول عمر. به. رهبر عزیزان تا اخرین قطر ه خون. به پا کشور ورهبر و مردان پاک خدا هستیم احمدی نژاد انسانی پاک ومردم دوست پایند رهبر حضرت امام خامنه ای عزیز.... دورد بر احمدی نژاد ما تا اخر ایستاده ایم. در ضمن مگر اقا حداد عادل از شورای. نگهبان خبر دارد که کی رد صلاحیت میشود کی نمیشود پس دست دشمن در کار هست در همه جا (370311)
جث
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۲:۲۴
باسلام احمدی نژاد با یاری خداوند وبا دست گرم رهبرئ عزیز و گوش به فرمان حضرت اقا انشاالله شما پیروز میدان هستید واقای احمدی نژاد دست این دزدان راقطع کن واین دالال. ها فاسد واین. نامردانی که با رشو خواری ونامردانه خون مردم را مثل. ذالو مکیدن قطع کن با یاری خداوند و رهبری فرزانه جانم فدای رهبر واحمد نژاد (370313)
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۲:۲۷
ایران گلستان میشود با یاری خداوند احمدی نژاد بیا ما همراه تو هستیم به کوری دشمنانت واقای حداد عادل چکاریه کشوری که با موسمم وبا اطمینان کامل میگویی احمدی نژاد کاملا رد میشود شما از کجا. خبر داری چرا کشور ـ دیگران را زیر سوال میبری (370314)
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۲:۳۱
دوست داریم وبگو حاج محمود احمدی نژاد که این دزدان کی میخواهند دست از. سر. این. مردم بردارند بیا ایرانی با انسان دوستی وبا ادم های مخلص همیشه تا اخرین قطره خون هستند جانباز محمد نـوکرتم ایران وایرانی (370315)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۲:۵۰
آقای احمدی نژاد برنامه های خوبی داشت اما مجلس آن زمان با او همسو نبود. یارانه هایی که به بنزین گازوئیل و....... داده می‌شد ومی شود این یارانه ها را میخواست به خود مردم دهد آن وقت کسی که ماشین نداشت بنزین و گازوئیل مصرف نمی کرد یارانه بنزین وگازییل سهم خودش را خودش مصرف می کرد غیر از یارانه نقدی یارانه های دیگری به انرژی ها تعلق می گیرد عده ای این یارانه انرژی را غیر مستقیم مصرف می‌کنند وسهم طبقه پایین به بالایی‌ها داده می شود چون طبقه پایین ابزار مصرف یارانه انرژی را ندارند (370317)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۳:۰۱
بله همینطوره!!! انرژی در مرز به دلیل پایین بودن قیمت از ترکیه و عراق به ای کشورها قاچاق می شود اگر سربازی هم در مبارزه با قاچاقچی کشته می شود جوان نگون بخت طبقه پایین است نه پول دارد خدمتش را بخرد نه پارتی دارد در شهر خدمت کند. این تبعیض‌های وحشت ناک درد ناک است احمدی نژاد اینها را خوب می دانست (370318)
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۳:۱۱
آقای احمدی نژاد مردم را نا امید کردند ما در بین مردم هستیم می بینیم گفت و شنود های مردم را می شنویم به خاطر ناامیدی پای رای نمی آیند (370320)
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۱۰:۰۷
اگر ایشون بیاد برای همه سودنه فقط سرمایه داروکارمند خواهدبودبرای کارگرکمیته ومحرومین ما (370335)
علی
United Arab Emirates
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۳:۱۱
خدا کند که بیایی (370321)
مسعودساردوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۳:۱۸
احمدی نژاد بیا کشور اسلام را زنده کن بدون تو مورده افتخار میکنم زنده باد احمدی نژاد (370322)
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۵:۱۲
دوست داریم دکتر . یه تار مو گندیدت میرزه به ۱۰۰۰ تا نون به نرخ روز خور مفت خور و زبون باز . (370324)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۸:۲۵
دمت گرم دکترفقط هرکسی خواست تخریبت کنه پته شو بریزروی آب ایناازگذشته خودشان یادشان رفته مردم ایران بایدبدانندچه کسانی دارن برای آینده آنهاتصمیم گیری می کننددیگه بسه هرچه قدرجولان دادندتوی این هشت سال مردم ایران فهمیدن کی خادم وکی خائنه اونایی که نمیخوان شما بیای همونایین که سرشون تانصف بدنشون شایدهم بیشترتوی آخورانقلاب وخوب دارن چپاول میکنندشماحتمابایدبیای ودست این خائنین روازجیب بیت المال قطع کنی این وعده خداونداست. (370329)
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۱۰:۰۵
درود بر احمدی نژاد (370333)
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۱۰:۰۷
درود بر احمدی نژاد (370334)
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۹:۵۹
سلام به هموطنان درهرشرایطی وزمانه ای نوعی بی عدالتی ودهن کجی به مردم شده ما امروز به نتخاب اصلح نیاز داریم اگربعضی خیانت کاران به مسلمان ها بذارم کسی که دنبال خدمت باشد نه قدرت نه اصولگرا نه اصلاح طلب نه باندودسته دنباله امین وفسادخودش یا وزراش ثابت نشده باشه درود بر همه خادمان این خاک ازجمله فرمانده شجاع ودلاورمان شهید سلیمانی شهید هادی رجایی واحمدی ها (370332)
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۱۳:۵۱
هرکس خدمتی به این مردم بکنه اینا بدشون ازش میاد عمرا بزارن بیاد (370339)
۱۳۹۹/۱۲/۰۵ ۰۲:۰۷
ای حداد واقعا...... (370353)
۱۳۹۹/۱۲/۰۵ ۰۲:۱۲
واقعا دست بوسی کردی (370354)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۱۲/۰۶ ۰۴:۲۵
بسمه تعالی - آقای محمود چرا ازخودت نمی گی، صورت مادر هوگو چاوز را بوسیدی! (370372)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها