به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۲۵۹۲۶۰

اغلب تخلفات ملکی در شمال کشور به دلیل نبود اطلاعات کافی است

اغلب تخلفات ملکی در شمال کشور به دلیل نبود اطلاعات کافی است
گروه کسب و کار: مدیرعامل شرکت پدیده در خصوص علت تعدد تخلف در حوزه املاک در شمال کشور می گوید: به دلیل عدم اطلاعات کافی، متقاضیان ملک در شمال کشور که غالبا افراد غیر بومی هستند، سبب می شود، این افراد به دلیل مسائلی که گفته شد بعد از خرید ملک دچار مشکلات حقوقی و قضایی شده و غالبا مال خود را در از دست بدهند.
سوهانیان در گفتگو با «بهارنیوز» افزود: متقاضی غیربومی به دلیل نبود و یا فقدان اطلاعات، بعد از خرید ملک متوجه می شود که ملک خریداری شده یا جزء منابع طبیعی بوده، یا فاقد سند و یا یا به دفعات فروش رفته، از این جهت با تشکیل پرونده قضایی درصدد استیفای حق خود می‌شود که به روندی طولانی و هزینه بر تبدیل می‌شود اما چنانچه متقاضی اطلاعات و علم کافی برای خرید داشته باشد، دچار این مشکلات نشده و از خرید خود رضایت کافی خواهد داشت. وی همچنین ادامه داد: مجموعه «پدیده»، یک بانک اطلاعات املاک آنلاین است که متقاضی با مراجعه به آن می تواند اطلاعات درست و دقیقی از ملک مورد نظر خود کسب و با اعتماد و اطمینان کامل اقدام به خرید کند. در عین حال ما به مشتری کمک می کنیم تا قراردادی اصولی و قانونی هم بنویسد. سوهانیان همچنین بیان کرد: ما در این مجموعه با همکاری و کمک وکلا و کارشناسان حقوقی زبده و بخش خاصی که فقط کار استعلام پیشینه ملک های درخواستی را از مراجع ذی صلاح از جمله اداره ثبت، شورای شهر و یا دهداری انجام می دهند با اطمینان کامل مشتری را برای خرید ملک راهنمایی می کنیم. ما در این مجموعه در وهله اول به دنبال جلب اعتماد مشتری هستیم بعد درآمد. 
وی در پایان تاکید کرد: ما راه دشوار رسیدن به موفقیت را با آموزش های امیرهمایون کاشانی کیا و دریافت ایزو از ایزوکیا هموار کردیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت‌ها مراجعه کنید. www.isokia.com و www.kashanikia.com






 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها