به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۲۵۹۶۸۰

طراحی دکوراسیون داخلی شرکت جهان ساخت شارین

گروه کسب و کار: امروزه با بیشتر شدن طرفداران زندگی شهری و تبدیل شدن خانه های بزرگ ویلایی به آپارتمان و خانه هایی با متراژ کم، طراحی داخلی از موارد مهم و حائز اهمیت به خصوص در منازل مسکونی شده است.
طراحی داخلی به مجموعه ای از کارها که در جهت استفاده بهینه از تمامی بخش های داخلی و یا ایجاد تغییراتی در شکل و فرم فضا های داخلی صورت می گیرد که این تغییرات هم از لحاظ ظاهری و هم از نظر چیدمان و عناصر تشکیل دهنده و حتی نور و رنگ آن ایجاد می شود. هدف از طراحی دکوراسیون داخلی ارائه کردن راه حل هایی جهت سهولت و استفاده بهتر ساکنان از فضای داخلی بنا می باشد تا با توجه به نوع کاربری ساختمان فضایی مناسب به وجود بیاید؛ که شارین این کار را با اجرای تازه ترین و متفاوت ترین ایده ها انجام داده و خدماتی با کیفیت به شما ارائه خواهد داد.
شرکت جهان ساخت شارین از سال 96 فعالیت خود را در زمینه ی کلیه ی امور ساختمانی از جمله بازسازی خانه ، طراحی و نصب کابینت آشپزخانه ، غرفه سازی ، کناف کاری و... با تاکید بر ایجاد تعادل بین طراحی معماری و سلیقه مخاطب شروع کرده و امروزه در سراسر ایران با بهترین کیفیت و معروف به استاد کناف ایران مشغول به فعالیت است.

شارین آرک با تکیه بر تیم طراحی و اکیپ های اجرایی با تجربه که به صورت تخصصی در بخش طراحی داخلی خانه و یا اجرای دکوراسیون داخلی خانه در حال فعالیت هستند و با بروز رسانی دائم اطلاعات و مشاوره های در تناسب با شرایط کار و ارائه کردن انواع کالا ها و متریال های مورد نیاز شما و احترام گذاشتن به حقوق کارفرمایان خود چه از نظر کیفیت کار و چه از نظر برنامه زمان بندی سعی در جلب رضایت خاطر مشتریان خود را دارد. شارین آرک با تیم جوان و تحصیل کرده در زمینه معماری برای افرادی که برای محیط خود نیاز به یک مجموعه معتبر دارند بهترین برنامه ریزی را ارائه می دهد و کار شما را از صفر تا صد به نحوی انجام می دهد که لحظه ای آرامش شما سلب نشود و در نهایت کار شما بیش از بودجه هزینه شده جلوه و کاربرد داشته باشد.
شارین با ارائه کردن تصاویری سه بعدی این امکان را برای شما به وجود می آورد که فضای خیالی ذهن خود را قبل از اینکه اجرا شود مشاهده نمایید تا در صورت عدم تایید شما اصلاحات صورت بگیرد و از اتلاف هزینه های جلوگیری شود. شارین با ارائه انواع خدمات سع دارد در جلب رضایت شما کارفرمایان گرامی کوشا بوده و سابقه ای درخشان در کارنامه تاریخی خود رقم بزند.

از اصلی ترین و مهم ترین خدمات ارائه شده توسط تیم شارین، طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. مطابق با تعریفی که در لغت نامه آکسفورد درج شده است می توان دکوراسیون را اینگونه تعریف کرد:
"طراحی هایی که به صورت هماهنگ سازی شده برای جلوه گر شدن کلیه اثاثیه و مبلمان در یک محیط خاص با استفاده از رنگ ها و متریال های مختلف انجام می گیرد."

دکوراسیون منزل
بخش بسیاری از زندگی روزمره و عمر ما در بخش های داخلی یک ساختمان سپری می شود که این فضا ها بایستی محیطی را ایجاد کنند که توانایی پاسخگویی به نیازهای اساسی ما را داشته باشد چرا که بخش اعظم فعالیت هایی که انجام می دهیم در بخش داخلی ساختمان ها شکل می گیرد. همچنین روح بنا از قسمت فضاهای داخلی ساختمان شکل می گیرد، بنابراین کیفیتی که در دکوراسیون داخلی ساختمان وجود دارد به طور مستقیم بر نحوه فعالیت افراد تاثیر گذار است و همچنین به نوعی در نوع نگرش و یا تفکر و شخصیت افراد دست می برد.

دکوراسیون داخلی
از این رو هدف از انجام طراحی دکوراسیون داخلی بهبود بخشیدن به عملکرد و کارایی فیزیکی و روانی فضاهای داخلی در جهت آسان نمودن زندگی است. فضاهای معماری که بدون اصول طراحی دکوراسیون داخلی ساخته می شوند یا قابلیت استفاده ندارند یا در صورت استفاده شدن نیز کارایی لازم را ندارند. مبحث طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی تقریبا تمامی قشرهای جامعه را در بر می گیرد و تاثیراتی که در زندگی آن ها می گذارد کاملا قابل ملاحظه است. بر خلاف تصور برخی از افراد طراحی داخلی به هیچ عنوان به خانه های اعیان نشین محصور نمی شود بلکه برای تمامی سطح های جامعه لازم و مفید است به این صورت که هنگامی که قصد داریم یک بازسازی آپارتمان 50 -60 متری را برای یک زندگی راحت آماده کنیم باید حتما از اصول طراحی داخلی مسکونی استفاده کنیم تا بتوانیم نهایت بهینه سازی را در تک تک فضا ها داشته باشیم که در نهایت در یک خانه کوچک بهترین امکانات را فراهم سازیم.

طراحی دکوراسیون
به همین جهت شارین برای رفع نیاز های ساختمانی و طراحی داخلی شما کارفرمایان عزیز تاسیس گردید تا کمک شایانی به صنعت ساختمان و همچنین هنر معماری کشور ایران کرده باشد و از این جهت نیز نیروهای جوان هنرمند، متخصص و خبره را در در مجموعه خود به کار گیرد و در اقتصاد و کارآفرینی کشور نیز موثر واقع گردد. از این رو در درجه اول با در نظر داشتن نیاز ها و سلیقه مشتری و با بهره گیری از تیم متخصص توانمند و متبحر توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.
اگر قصد دارید با تیم شارین جهت طراحی داخلی و یا طراحی نما و دکوراسیون خانه خود در ارتباط باشید می توانید با سایت این مجموعه مراجعه کرده و یا با شماره 91007005_021 در ارتباط باشید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها