به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب : ۲۵۹۷۰۲

قتل دختر تسخیر شده به دست اجنه‌ها

قتل دختر تسخیر شده به دست اجنه‌ها
گروه حوادث: دختر ۹ ساله‌ای که در مراسم جن‌گیری در سریلانکا مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود به دست مادرش و یک زن جن گیر به قتل رسید.با مرگ این دختر ۹ ساله مادر وی و زن دیگری که در این مراسم، دختر بچه را به باد کتک گرفته‌اند به جرم قتل بازداشت شده‌اند. به گفته سخنگوی پلیس سریلانکا، مادر این دختر بچه به مأموران پلیس گفته که جن‌ها و دیو‌ها روح دخترش را تسخیر کرده بودند بنابراین او و زن جن‌گیر تلاش کرده‌اند تا آن‌ها را از بدن دخترش خارج کنند.بنا بر گزارش‌های پلیس، دختربچه پس از انتقال به بیمارستان جان سپرده است.به گزارش رسانه‌های محلی، این قتل بیرحمانه در شهر «دلگودا» در ۴۰ کیلومتری پایتخت و در یک منطقه روستایی رخ داده است.

گفتنی است این شهر به ارائه خدمات جن‌گیری شهرت دارد.بنا بر اطلاعات به دست آمده، مادر قربانی یک شیشه روغن روی پیشانی وی ریخته و به همراه زن دیگر او را مورد ضرب و شتم قرار داده تا شیاطین و جن‌ها از بدنش خارج شوند.یکی از همسایگان به مأموران پلیس گفته است با شنیدن صدای گریه‌های دختر بچه سعی داشته او را نجات دهد، اما موفق به انجام این کار نشده است.
مرجع : رکنا
برچسب ها: حوادث جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها