به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۲۶۷۷۴۱

پرسپولیس با اقتدار از گروه خود صعود می‌کند

پرسپولیس با اقتدار از گروه خود صعود می‌کند
گروه ورزشی: پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته و به اعتقاد من با اقتدار و به عنوان تیم اول از گروه خود صعود خواهد کرد.«حامد کاویانپور» در خصوص عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: هر سه روز بازی کردن در لیگ قهرمانان کار سختی است و این باعث می‌شود تا تیم‌ها از نظر قوای بدنی تحلیل بروند.وی افزود: یحیی‌گل محمدی در نیمه دوم تغییراتی را در ترکیب پرسپولیس به وجود آورد تا بازیکنان را برای بازی‌های آینده در بهترین شرایط در اختیار داشته باشد. وضعیت آب و هوا و فشردگی بازی ها فشار بسیار زیادی را به بازیکنان تیم ها وارد می کند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به عملکرد بسیار خوب این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: به طور حتم پرسپولیس در این گروه تیم اول خواهد شد و بالاتر از سایر رقبا جواز حضور در مرحله بعدی را به دست خواهد آورد. این تیم در دور رفت تمام امتیازات را بدست آورده و این اتفاق بزرگی است.کاویانپور با اشاره به دیدار پرسپولیس و گوا هند، تصریح کرد: پرسپولیس این تصور را داشت بازی راحت و بدون دردسری را مقابل گوام پیش رو خواهد داشت اما این بازی گره‌ در ابتدا خورد و سپس با هوش بالای بازیکنان پرسپولیس به سود ما به پایان رسید. آن چیزی که اهمیت داشت برد و امتیاز کامل بود که قرمزچوشان به آن رسیدند.

وی با اشاره به دیدار برگشت این دو تیم تاکید کرد: من حتم دارم پرسپولیس در بازی برگشت به راحتی و با گل‌های بیشتر نماینده هندوستان را شکست خواهد داد و دیگر حریف را دست کم نمی‌گیرد.بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: در این شرایط باید از پرسپولیس حمایت کرد چرا که ما درباره تیمی حرف می‌زنیم که در چهار دوره اخیر لیگ برتر قهرمان شده و دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است، آنها شایسته حمایت هستند.تیم فوتبال پرسپولیس امروز در چهارمین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف گوا هند خواهد رفت. پرسپولیس در حال حاضر با ۹ امتیاز از سه بازی گذشته خود در صدر جدول گروهش قرار دارد.
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها