به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۲۷۷۹۳۹

جبهه اصلاحات از ‎همتی حمایت نكرد

جبهه اصلاحات از ‎همتی حمایت نكرد
گروه سیاسی:  حمایت از نامزدی عبدالناصر همتی در جلسه  جبهه اصلاحات ایران رای لازم را کسب نکرد.
آنطور که رسانه‌های اصلاح‌طلب عنوان کرده‌اند از ۴۶عضو مجمع عمومی جبهه اصلاحات، ۲۳عضو به حمایت از همتی رای دادند؛ اما حدنصاب، دوسوم آرا یعنی ۳۱رای بود.
آذر منصوری سخنگوی جبهه اصلاحات ایران گفت: «در جلسه مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران مورخ ۲۴خرداد ماه موضوع تغییر موضع قبلی جبهه اصلاحات مبنی بر نداشتن نامزد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مطرح و به رای گذاشته شد و در نتیجه آن تغییری در موضع پیشین جبهه رای نیاورد.»
با این حال بخش دیگری از اصلاح‌طلبان همچون حزب کارگزاران و چهره‌هایی چون مهدی کروبی، مراد ثقفی، حمیدرضا جلایی‌پور، حسین مرعشی و علی مطهری حمایت رسمی و چهره‌هایی چون بهزاد نبوی، رئیس جبهه اصلاحات ایران، تلویحا از همتی حمایت کرده‌اند.
در همین راستا علی صوفی دبیر کل حزب پیشرو اصلاحات گفت حزب کارگزاران اگر بدون مصوبه و اطلاعیه نهاد اجماع ساز از یکی از نامزدهای انتخابات حمایت کند؛ آن‌ها را از جبهه اصلاحات اخراج می‌کنیم؛ زیرا خلاف تشکیلاتی در این سطح غیرقابل‌تحمل است.
صوفی افزود در حال حاضر مهر علیزاده عضو حزبی محسوب می‌شود که دبیر کل آن‌من هستم؛ اما به خودم اجازه ندادم بدون هماهنگی با نهاد اجماع ساز از هم‌حزبی خودم در انتخابات حمایت کنم.
 
برچسب ها: عبدالناصر همتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها