به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۳۰ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۲۸۳۶۰۲

انتقاد حامدبهداد از ارسال آب معدنی به خوزستان

انتقاد حامدبهداد از ارسال آب معدنی به خوزستان
گروه فرهنگی: حامد بهداد، بازیگر سینما و تلویزیون در استوری اینستاگرام خود به بحران بی‌آبی و ارسال آب معدنی به خوزستان واکنش نشان داد.
حامد بهداد در استوری اینستاگرام خود نوشت:

قمصری
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۴/۳۰ ۱۷:۱۴
همانطورکه آب رودهای خوزستان از این استان سرچشمه نمی گیرد این آب مال همه مردم ایران است
الکی صحبت از حق وحقوق نکنید
در خشکسالی گرفتار شدیم که ۴۰سال است کشور به خود ندیده نمی شود مادر مرکز ایران از بی آبی بمیریم شماها گاومیش هایتان را درون آب شیرین استحمام کنید (374894)
۱۴۰۰/۰۴/۳۱ ۰۰:۵۲
اين بازيگرا و ورزشكارايي كه بي هيچ اطلاعي از وضعيت خوزستان حرف ميزنن و شوآف ميدن چون خارج از كشور زندگي ميكنن اين حرفا رو ميزنن وگرنه همه ميدونن امسال اصلا بارون نباريده كه از زاگرس سرازير بشه تو كرخه و دز و كارون پس بي آبي قابل پيش بيني بود در ضمن منابع آب ملي هست و وقتي خشكسالي هست كشت برنج و هندوانه و امثال اين محصولات در تابستان بايد ممنوع بشه نه اينكه باشورش آب رو بفرستن اونجا كمي هم اقتدار خوبه (374915)
۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ۰۹:۳۸
اخه بی سواد برو اول بین علت بی آبی چیه؟ بعد بیا نظر بده.

اصلا به اندازه بچه سوم ابتدایی هم سواد نداری که بدونی بارون

چطوری تشکیل میشه.مشکل ازکجاست که بارون نیومده .
برو کتاب سوم ابتدایی ببین که چرخه آب چیه و بارون چجوری تشکیل میشه و می یاد .و کشور ی خشکسال نمیشه .
بعد خوندن سوم ابتدایی دوباره بیا نظر بده باشه .؟
البته مطالعات سال پنجم ابتدایی کمی گسترده تر توضیح داده اون هم ببینی خوبه اطلاعاتت بیشتر میشه و همینطوری نظر نمیدی . (374982)
۱۴۰۰/۰۴/۳۱ ۰۷:۲۴
پول نفت و گازی که از خوزستان سرازیر میشه توی جیب معلم و پرستار و ورزشکار شما به اسم هزار مدل بودجه ملی شما ها حق مسلم شماست، ولی آبی که بصورت طبیعی از کوه به دشت سرازیر میشه طی هزاران سال حق مردم خوزستان نیست !
آره !
اونهم حق شما صفهانی هاست !
اگه تعبیر شما از مردم ایران کج کردن رودخانه برای اصفهانه، برات واقعا متاسفم ، از قدیم گفته اند :
آب که سربالا بره قورباغه ابوعطا میخونه (374919)
۱۴۰۰/۰۵/۰۱ ۰۷:۰۸
ازمعلم بدبخت ترگیرنیاوردی؟؟؟برات متاسفم (374953)
۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ۰۶:۱۲
تورو خدا به خاطر بیفکری وندانم کاری مسوولین شما به جون هم نیفتین مقصر این وضع نه نباریدن بارون نه اصفهانی وخوزستانی کشورهای دیگه که توهمسایگی ما هستن وضعیت دارندگی شون از ما هم‌بدتره ولی به این روز نیفتادن هنوزنفهمیدین که مدیریت غلط وسدسازی بدون اصول مارو به این روز انداخته واگرنه تو دوسال پیش که به اندازه ده سال بارون باریدکجا رفت این اب ....رفت تو سدها ذخیره شد وبعد هم بخار شد رفت هوا سعی نکنین رودر روی هم وایسین پشت هم باشین تا مقصر به سزاش بزسه (374978)
۱۴۰۰/۰۴/۳۱ ۰۹:۰۳
دوست عزیز حیات و زندگی مردم خوزستان ، بسته به همین کشاورزی و دامداری است که با قطع آب نه تنها دام ها و محیط زیست نابود میشود بلکه مردم هم از بی آبی دارن از بین میروند. اطلاع داری که فاصله شهر دهدز تا سد کارون پنج کیلومتر است ولی آب شرب ندارد یا آب آشامیدنی آبادان بوی لجن میده که حتی نمیشه به سروصورت زد. اگه قرار بر حذف دام و احشام و کشاورزی ماست بهترست صنایع آب بر شما حذف بشود. ما که از نفت بجز آلودگی سهمی نداریم حداقل آب رو از ما نگیرید. (374928)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها