به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۲۸۵۱۰۱

لواندوفسکی در کنار لیونل مسی توپ طلا می گیرد

گروه ورزشی: به نظر می رسد رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی جایزه توپ طلای سال 2020 را دریافت خواهد کرد.
لواندوفسکی در کنار لیونل مسی توپ طلا می گیرد
رابرت لواندوفسکی در سال 2020 عملکرد فوق العاده ای در لباس بایرن مونیخ داشته و با گلزنی های متوالی خود نقش مهمی در شش گانه تاریخی تیم هانسی فلیک ایفا کرد. به نظر می رسید ستاره 33 و لهستانی بایرن مونیخ بخت اول دریافت جایزه توپ طلا باشد، اما نشریه فرانس فوتبال در تصمیمی عجیب و غیرمنتظره اعلام کرد در سال 2020 و به علت شیوع ویروس کرونا، مراسم اهدای توپ طلا برگزار نخواهد شد.
 

 
تقریبا تردیدی وجود نداشت که اگر این اتفاق رخ نمی داد، رابرت لواندوفسکی با اقتدار و برای اولین بار در دوران ورزشی خود به این افتخار بزرگ می رسید، اما او بدشانس بود که منتفی شدن برگزاری مراسم اجازه نداد تصویری از او در حال دریافت جایزه توپ طلا روی سن به ثبت برسد. البته رابرت لواندوفسکی جایزه مرد سال فیفا را دریافت کرد، اما حسرت توپ طلا به دل این گلزن قهار و لهستانی باقی ماند.
اما نشریه اکیپ مدعی شد نشریه فرانس فوتبال امسال تصمیم گرفته و همزمان و در ماه دسامبر، توپ طلای سال 2020 و 2021 را در یک مراسم مشترک به برندگان اهدا کند. در مورد سال 2020 که تقریبا تردیدی در خصوص نام رابرت لواندوفسکی وجود ندارد و به نظر می رسد جایزه سال 2021 نیز نصیب لیونل مسی خواهد شد. البته خود نشریه فرانس فوتبال هنوز این شایعه را تایید نکرده، اما اگر این خبر صحت داشته باشد بالاخره شاهد عکس یادگاری رابرت لواندوفسکی ببا این جایزه تاریخی خواهیم بود.
برچسب ها: توپ طلا لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها