به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب : ۲۸۶۳۹۹

کارشناسی داوری دیدار استقلال و گل‌گهر

گروه ورزشی: ۲ کارشناس داوری معتقدند که وحید کاظمی قضاوت بسیار ضعیفی را در نیمه‌نهایی جام حذفی داشت.
کارشناسی داوری دیدار استقلال و گل‌گهر
نوید مظفری، کارشناس داوری در خصوص داوری دیدار استقلال و گل‌گهر که با برتری  اعلام کرد: اخطار دقیقه یک به بازیکن گل گهر برای خطا روی بازیکن استقلال خیلی سختگیرانه بود و ماهیت خطا به هیچ عنوان اخطار نداشت اما اخطار به دانشگر در دقیقه ۴۶ صحیح بود.وی ادامه داد: خطای اعلام شده دقیقه ۴۸ برای گل گهر که باعث به ثمر رسیدن گل این تیم شد اشتباه بود. دلیل اخطارها به کادر فنی دو تیم برای ما قابل تشخیص نبودند ولی حتما مسائلی رخ داده بوده که داور چهارم آن را به داور منتقل کرده است.مظفری اضافه کرد: پنالتی اول استقلال به اشتباه اعلام شد. هیچ خطای هندی رخ نداده بود. در دقیقه ۷۸ هم هیچ خطای هندی از بازیکن استقلال درون محوطه جریمه استقلال رخ نداد. پنالتی دوم استقلال به درستی اعلام شد. در کل قضاوت ضعیفی در این بازی جام حذفی شاهد بودیم. 
حیدر سلیمانی، دیگر کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص قضاوت وحید کاظمی اذعان کرد: قضاوت خوبی را در این دیدار شاهد نبودیم و داور اشتباه تاثیرگذار زیادی داشت.
وی ادامه داد: گل تیم گل‌گهر درست بود اما خطای منجر به گل درست نبود و مدافع استقلال خطایی روی مدافع حریف انجام نداد. در دقیقه ۷۰، به اشتباه یک پنالتی به سود استقلال اعلام شد که درست نبود و خطای هندی صورت نگرفته بود. در دقیقه ۷۸، برخورد توپ به دست نادری در محوطه جریمه استقلال پنالتی نبود و تنها ثانیه‌هایی بعد، داور به درستی پنالتی دوم را برای شاگردان مجیدی اعلام کرد زیرا بازیکن گل‌گهر، پای مهاجم استقلال را زد.
برچسب ها: جام حذفی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها