به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ ساعت ۰۷:۴۵
کد مطلب : ۲۸۶۴۰۲

پیروزی قاطع زارع مقابل نفر سوم جهان

پیروزی قاطع زارع مقابل نفر سوم جهان
گروه ورزشی: نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در مبارزه نخست خود مقابل حریفی از اوکراین به برتری رسید اما مصطفی حسین‌خانی در مبارزه نخست وزن ۷۴ کیلوگرم مقابل آزادکار آمریکایی تن به شکست داد.
 در آغاز رقابت‌های دو وزن دوم کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۰ توکیو، امیرحسین زارع نماینده سنگین وزن ایران در دور اول مقابل الکساندر خوتسیانویسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۷ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.
زارع در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان جاهید براهال از الجزایر و اگزون شالا از کوزوو می رود. گنو پتریاشویلی قهرمان جهان از گرجستان در گروه زارع حضور دارد و احتمالا این دو در نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند.
همچنین مصطفی حسین خانی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز جهان در دور نخست مقابل کایل دیک دارنده ۲ مدال طلای جهان از آمریکا با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد و از رسیدن به یک چهارم نهایی بازماند. حسین‌خانی برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیب آمریکایی به فینال باشد، در غیر اینصورت حذف خواهد شد.
در ادامه این رقابت‌ها، حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای کسب مدال طلا بعد از ظهر امروز(پنج‌شنبه) به مصاف دیوید تیلور دارنده مدال طلای جهان از آمریکا می‌رود و رضا اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز المپیک مقابل توماس گیلمان از آمریکا به روی تشک خواهد رفت. این رقابتها از ساعت ۱۵ امروز برگزار می‌شود.
گیلمان در مرحله شانس مجدد مقابل عبدالله‌یف ازبک با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری رسید و راهی دیدار رده‌بندی وزن ۵۷ کیلوگرم شد.
برچسب ها: المپیک
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها