به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۲۰۷
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۲۸۸۲۶۶

گلدن رتریور بهترین نژاد برای خرید سگ

گروه کسب و کار: سگ‌ها حیوانات وفاداری هستند و می‌توانند رابطه خوبی با انسان‌ها برقرار کنند. اگر قصد خرید یک سگ وفادار دارید، ما خرید گلدن رتریور را به شما پیشنهاد می‌کنیم زیرا این نژاد سگ می‌تواند یک دوست وفادار برای خانواده شما و یک دوست خوب و یک مراقب واقعی برای کودکان شما به شمار آید.
ما در این مطلب ضمن بررسی ویژگی‌ و قابلیت‌های نژاد گلدن رتریور، مجموعه گلبا را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید علاوه بر خرید انواع سگ از نژادهای مختلف، انواع لوازم برای نگهداری حیوانات خانگی و همچنین غذا و ..را از این فروشگاه به راحتی تهیه نمایید.


سگ‌های گلدن رتریور
نژاد سگ‌های گلدن رتریور روسی است و اگر قصد خرید گلدن رتریور را دارید به شما برای این انتخاب تبریک می‌گوییم. زیرا هوش بالا، بویایی قوی و همچنین مقاومت بدنی خوب باعث خواهد شد پس از مدتی به این سگ بیش از آن چه فکر می‌کرده‌اید دل ببندید.
از نظر ظاهری سگ‌های گلدن رتریور اندازه‌ای متوسط دارند و به جهت برخورداری از موهایی متراکم به رنگ طلایی، به این نام معروف شده‌اند. گلدن رتریورها سگ‌هایی شاد و بازیگوش هستند و می‌توانند دوستان بسیار خوبی برای خانواده شما از نوزادی تا بزرگسالی به شمار آیند. قد و وزن سگ‌های گلدن رتریور نر نسبت به ماده کمی تفاوت دارد. نر این نژاد قدی در حدود 58 تا 61 سانتی متر و وزنی در حدود 29 تا 34 کیلوگرم دارد در حالی که گلدن رتریور ماده دارای قدی در حدود 55 تا 57 سانتی متر و وزنی بین 25 تا 29 کیلوگرم می‌باشد.

سگ نژاد رتریور که گلدن رتریور یکی از انواع آن‌ها به شمار می‌آید در حدود 10 تا 12 سال عمر می‌کند و از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به مواردی از قبیل توانمند بودن در شکار، کارایی بالا در جستجو و امداد رسانی و همچنین شرکت در مسابقات رقابتی اشاره کرد. این ویژگی‌ها در کنار اطاعت پذیری و وفاداری بالا باعث شده تا بتوان از این نژاد زیبا و دوست داشتنی برای مراقبت از کودکان و همچنین به عنوان راهنما برای نابینایان استفاده کرد.
چنانچه برای اولین بار است که می‌خواهید نگهداری از یک سگ را بر عهده بگیرید خرید گلدن رتریور می‌تواند گزینه مناسبی به شکار آید زیرا این سگ یک سگ خانوادگی به شمار می‌آید که به سرعت بر میزان وابستگی و علاقه او به شما افزوده خواهد شد. همچنین به علت رفتار دوستانه‌ای که دارد با کودکان و بزرگسالان به خوبی و دوستانه رفتار خواهد کرد. اگر نگران سر و صدای سگ‌ها و مزاحمت برای اطرافیان هستید، نگران نباشید زیرا سگ‌های گلدن رتریور رفتار آرامی دارند و جز در صورت بروز مشکل و یا احساس خطر و آسیب در سایر زمان‌ها صدایی تولید نمی‌کنند.

آیا خرید گلدن رتریور برای خانه‌های آپارتمانی مناسب است؟


اگر در خانه‌های آپارتمانی و کوچک زندگی می‌کنید و قصد خرید گلدن رتریور را دارید به چند علت بهتر است این کار را نکنید زیرا سگ گلدن رتریور نیاز به فضای بیشتری برای بازیگوشی و حرکت دارد و ماندن زیاد در خانه‌های آپارتمانی این نوع سگ را دچار اضطراب و افسردگی خواهد کرد ضمن آن که این سگ دوست دارد در فضای آزاد به جست و خیز بپردازد و کندن چاله یکی از علایق ذاتی این ژاد سگ است که در خانه آپارتمانی این شرایط برای گلدن رتریور محقق نخواهد شد.

شرایط مناسب نگهداری از گلدن رتریور
•    پس از خرید گلدن رتریور محبوب‌تان لازم است نکاتی را در مورد نگهداری از این موجود دوست داشتنی بدانید.
•    موهای این نوع سگ در بهار و پاییز ریزش بیشتری پیدا می‌کند و در سایر زمان‌ها نیز لازم است موهای این سگ دو بار در هفته شانه شود.
•    سگ گلدن رتریور نیاز به حمام کردن زیاد ندارد، اما بهتر است ناخن‌های این سگ را همیشه کوتاه نگه دارید.
•    نظافت دندان‌ها و گوش این سگ نیز یکی از کارهایی است که حتما باید برایش انجام دهید.
در فروشگاه گلبا که یک پت شاپ کامل است و ما در ادامه به معرفی بیشتر آن خواهیم پرداخت، انواع وسایلی که می‌توانید برای نظافت سگ‌تان خریداری کنید، در دسترس تان قرار گرفته است. همچنین می‌توانید هر چند مدت یکبار آرایش موهای آن را به مجموعه گلبا بسپارید.

بهترین غذا برای سگ گلدن رتریور
طبق تحقیقاتی که توسط شورای تحقیقات ملی آکادمیک غذایی آمریکا صورت گرفته است برای گلدن رتریورهایی که تحرک کمتری دارند بهتر است روزانه بین 989 تا 1،272 کالری را در نظر بگیرید و برای گلدن رتریورهایی که در محیط‌های باز مانند مزرعه و خان‌های ویلایی نگهداری می‌شوند، لازم است بین 1353 تا 1750 کالری در نظر گرفته شود. برای این نوع سگ هر چه به زمان پیری نزدیک می‌شوند بهتر است مواد غذایی کامل‌تری در نظر گرفته شود زیرا ممکن است دچار سوء تغذیه شوند.
اما نوع غذایی که برای سگ گلدن رتریور تهیه می‌کنید نیز مهم است. برای این نژاد بهتر است بیشتر از غذاهای خشک استفاده کنید زیرا به سلامت دندان‌های سگ‌تان کمک خواهد کرد. اما می‌توانید با مخلوط کردن غذاهای کنسروی و غذاهای خشک یک غذای دلخواه برای سگ خود آماده نمایید. همچنین غذاهایی که حاوی غلات سبوس‌دار مانند جو کامل، جو یا برنج قهوه‌ای باشند و یا سبزیجات تازه و فیبردار و همچنین چربی مرغ نیز می‌تواند برای رتریورها مناسب بوده و سلامت و انرژی لازم را برای آن‌ها تأمین کنند. بنابراین بهتر است توجه کنید تا در سنین مختلف از نوزادی تا پیری این سگ بتواند کالری و ویتامین‌های لازم بدن خود را بدست آورد تا سلامتی‌اش تأمین شود.


پت شاپ آنلاین گلبا
خرید سگ تنها به معنای خرید یک حیوان خانگی نیست، شما در واقع دارید یک موجود جاندار را به خانه خود می‌برید که مسئولیت نگهداری و مراقبت از آن بر عهده شماست و در قبال رشد و سلامت آن مسئولید. پس اگر قصد خرید گلدن رتریور و یا سگ از هر نژاد دیگری را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم یک فروشگاه پت شاپ مناسب را پیدا کنید تا بتوانید سگی که علاقمندید را در اختیار شما قرار داده و راهنمایی‌های لازم برای نگهداری از آن را به شما آموزش دهد. پت شاپ گلبا یک فروشگاه آنلاین است که می‌تواند علاوه بر فروش انواع سگ از نژادهای مختلف انواع لوازم نگهداری و غذا و .. را نیز در اختیار مشتریان قرار دهد ضمن آن که می‌توانید از خدمات آرایشی که توسط این فروشگاه ارائه می‌شود نیز بهره‌مند شوید. علاوه بر همه این موارد سایت گلبا به آدرس الکترونیکی www.golba.pet می‌تواند مرجع بسیار خوبی برای شناخت ویژگی‌ها و خصوصیات انواع نژاد سگ باشد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها