به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۰
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۲۹۲۷۲۹

شما گفتید جای واکسن خودرو وارد شود بله شما

شما گفتید جای واکسن خودرو وارد شود بله شما
گروه فیلم: ویدئویی که می‌بینید مربوط به زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان در مجلس و سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس است. تاریخ برنامه هم دی ماه 99 است. یکی از کسانی که با ورود واکسن مخالف بوده و در جلسات هم تاکید داشته که در ازای پول‌های بلوکه شده ایران در خارج از کشور نباید واکسن بیاوریم و حتی اگر خودروی هیبریدی وارد کنیم بهتر است. آیا خانم شیخی و همفکران ایشان برای خانواده ده‌ها هزار کشته‌ای که این تصمیمات غلط روی دست ایرانی‌ها گذاشت توضیحی دارند؟ آیا جایی پاسخگو هستند؟ آیا نباید مسئولیت تصمیمات و صحبت‌هایشان را بپذیرند؟
....
برچسب ها: واکسن کرونا

۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ۱۴:۲۸
هر کار غلطی که اول انقلاب از این جماعت سر زد آن را به گردن توده ای ها انداختند؛ همین چند روز پیش بود که پسر مطهری اشغال سفارت را به گردن توده ای ها انداخت، اطمینان داشته باشید که به زودی ممانعت از ورود واکسن را هم به گردن یکی دیگر می اندازند و شاید او را به عنوان سلطان رمدسیویر اعدام هم بکنند. از حیای این جماعت هر چه بگوییم کم گفته ایم. (376731)
۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ۱۵:۰۳
الان این حرفا چه سودی داره، اینا حتی یه معذرت خواهی هم نمیکنن (376734)
۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ۱۶:۳۳
آ درس غلط ندهید لطفا (376738)
۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ۱۶:۴۹
چندش
نکبت (376740)
دادگاه انسانیت
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ۲۱:۵۶
باید مثل یک جنایتکار محاکمه و تحویل دادگاه بشود و چرا امروز آمار پانصد یا ششصد کشته کرونایی در ایران داشته باشیم و کسانی که در ورود واکسن به ایران تاخیر یا جلوگیری کردند باید بازخواست بشوند و خانواده های فوتی های کرونا را طرف شکایت در دادگاه عدل ببرند و دیه ی قتل عمد را طبق قانون بگیرند!!!
آمار فوتی ها تا این لحظه در ایران از یکصد و ده هزار نفر هم بیشتر شده و لابلای فوتی ها کودکان کم سن و سال هم هستند و حتی آی سی یو ها هنوز مملو از مریض بدحال کرونایی است و باید خیانتکاران اعدام بشوند. (376753)
۱۴۰۰/۰۶/۱۸ ۰۹:۲۹
نتیجه مهندسی انتخابات توسط شورای نگهبان امثال این نماینده است!!!! (376764)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۶/۱۹ ۱۳:۳۲
اگر خورو به انداره کافی وارد می شد و عرضه آن جوابگوی متقاضیان بود، این امکان فراهم می شد تا شهروندان بدون نیاز به وسایل نقلیه عمومی بتوانند با خورو شخصی به محل کار و یا به مسافرت بروند، بیماری مسری کرونا تا حدود بسیار زیادی کنترل می شد و ضرورت ایجاب نمی کرد تمام هم وغم مردم و مسئولان روی واکسن متمرکز شود. (376806)
۱۴۰۰/۰۶/۲۳ ۱۹:۴۷
واقعا ازتون حالم بد میشه (376962)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها