به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۲۹۲۷۶۷

دلیل بی‌تفاوتی‌ات نسبت به حوادث افغانستان چیست آقای اصغر فرهادی!، بایدن ناراحت می‌شود؟

دلیل بی‌تفاوتی‌ات نسبت به حوادث افغانستان چیست آقای اصغر فرهادی!، بایدن ناراحت می‌شود؟
گروه هنری: کانال سینما ایده‌آل نوشت: اصغر فرهادی که این روزها در آمریکا تور فیلم «قهرمان» را برای فصل جوایز آغاز کرده، در گفت و گویی با انتشار نظرات تاریخ مصرف گذشته‌ایی درباره وضعیت واکسیناسیون در ایران، سعی کرده خودش را اپوزیسیون و دارای دغدغه های انسانی نشان دهد!
در این شرایط سوال از فرهادی این است که او که معتقد بود وضعیت دنیا با آمدن بایدن بهتر می‌شود چرا درباره اتفاقات افغانستان و عملکرد فاجعه‌بار آمریکا در آن سکوت کرده؟ چرا مانند بسیاری از فیلم‌سازان ایرانی ‌و جهانی از مردم این کشور حمایتی نمی‌کند؟ آیا  موضع گرفتن در این مورد بایدن و لابی‌های دموکرات را آزرده خاطر می‌کند و روی جوایز او تاثیر می‌گذارد؟ آیا وقت آن نشده که فرهادی هوش مخاطبانش را جدی بگیرد؟
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


رییس زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ۲۳:۰۱
خیلی خیلی عالی گفتید احسنت....
سکوت هر ایرانی وطن دوست و انسان معتقد به انسانیت خیانت است (376754)
۱۴۰۰/۰۶/۱۸ ۰۹:۰۰
آخه مگه اصغرفرهادی سیاست مداره، تا یکی یه مقدار موفق میشه ازش انتظار دارید برای هرچیزی احساس وظیفه کنن،اون کشورش هست،وضعیت واکسیناسیون کشورش را گفته،جدی گاهی خیلی بی منطق میشید،بعد همین خودتون میایید میگید چرا سلبریتی ها برای هرچی نظر میدن، (376763)
الف.ميم
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۶/۱۸ ۱۰:۰۳
شما كه فقط دنبال جذف مخاطب هستيد خائن‌تر از خودتان به بشريت سراغ داريد كه به هر دستاويزي براي ديده شدن دست مي‌زنيد؟ خاك بر سر شما اصحاب دروغين رسانه (376766)
۱۴۰۰/۰۶/۱۹ ۰۵:۵۳
نه غزه نه افغان جانم فدای ایران!!! (376800)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها