به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۲۹۲۹۰۴

انگار خود شریعتمداری سالها در سوریه جنگید!

اعضای كابینه امارات اسلامی طالبان!
اعضای كابینه امارات اسلامی طالبان!
گروه سیاسی: مازیار اوستا (ولی‌پور) از كاربران تلگرام در یادداشت كوتاهی با تیتر «تزویر کیهانی» نوشت: حسین شریعتمداری با توجه به حمایت جناح اصلاح طلب از احمد مسعود پیشنهاد داده: «یک تیپ از اصلاح طلبان تشکیل و به پنجشیر بروند» شریعتمداری جوری این حرف را می‌زند که انگار خود و همفکرانش همین دیروز از جبهه حمایت از بشار اسد جانی برگشته‌اند! یا فکر می‌کنند آنها که رفتند با پول و امکانات شخصی رفتند و حکومت در بسیج و اعزام آنها هیچ نقشی نداشته که انتظار دارد اصلاح‌طلبان سرخود به پنجشیر بروند!
این انتقاد بی‌جاست که برخی می‌گویند که چرا در سوریه از اسد حمایت کردید اما از مردم افغانستان حمایت نمی‌کنید!؟
اولا، در سوریه از حکومت حمایت شد نه از مردم سوریه!! ثانیا به این موضوع باید از منظری دیگر نگریست. مگر بین بشار اسد که بیش از پانصد هزار از مردم خود را کشت و میلیون‌ها نفر را آواره کرد با طالبانی که همین مقدار یا کمتر را کشته و آواراه کرده است چه تفاوتی وجود داردکه از اسد حمایت و دفاع شود اما از طالبان خیر؟!

تو چنانکه می‌نمایی هستی؟
احمد زیدآبادی هم در كانال تلگرامی‌اش نوشت: مدیر مسئول روزنامۀ کیهان نوشته است: "حالا یک پیشنهاد منطقی و همه‌پسند در میان است و آن اینکه یک تیپ از مدعیان اصلاحات تشکیل شود و مدعیان اصلاحات جهت اعزام به افغانستان در آن ثبت‌نام کرده و برای مبارزه به پنجشیر و یا هر نقطه دیگر افغانستان اعزام شوند." اگر مدیر مسئول کیهان خودش هم به این منطق پایبند باشد، حرفش خیلی هم بی‌حساب نیست. یادم می‌آید در جریان جنگ 33 روزۀ لبنان که مسئولان روزنامۀ کیهان از پشت میزهایشان در تهران با نشر مطالب تحریک‌آمیز بر آتش منازعه در آن کشور بنزین می‌ریختند و لبنانی‌ها را به ادامۀ جنگ تا آخرین قطرۀ خون خود ترغیب می‌کردند، من در یکی از نوشته‌هایم خطاب به آنها نوشتم: خب اگر جنگِ لبنان تا این اندازه برایتان شیرین و لذت‌بخش و نعمت و مایۀ مباهات است، چرا پشتِ میزهایتان در تهران میخکوب شده‌اید و بیدرنگ راهی جبهۀ نبرد با اسرائیل در جنوب لبنان نمی‌شوید؟ اگر چنارهای خیابان ولی‌عصر از جایشان تکان خوردند، آنها هم از جایشان تکان خوردند! به هر حال، خود در جای امن نشستن و دیگران را به جانفشانی فراخواندن، ناپسند است. حال طرف می‌خواهد اصلاح‌طلب باشد یا مدیر مسئول کیهان و یا هر فرد دیگری در هر گوشۀ دنیا!

سردبیر روزنامه مستقل به شریعتمداری:
ما با افتخار از «احمد مسعود» حمایت می‌کنیم، شما هم به «ملاعمر» افتخار کنید!

۱۴۰۰/۰۶/۱۸ ۱۹:۰۷
جالب بود (376779)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۶/۱۸ ۲۰:۴۴
خدا لعنت کند افراد فتنه گر را که فقط با فتنه نان می خورند (376780)
رستمی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۶/۱۸ ۲۰:۵۰
شماها هم با پولهای امریکا و اسراییل و انگلیس عربستان تشریف ببرید افغانستان و بجنگید البته رفتن شما هم به معنای کمک به مردم افغانستان نیست حمایت از اهداف امریکا است و دولت فراری غرب گرا است (376781)
۱
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۶/۱۸ ۲۱:۳۶
نه طالبان و نه پنجشیر هیچکدام افکار عمومی و حمایت مردم افغانستان را با خود ندارند . ملتی که بزرگان آن خائن ترین آن ملت هستند را چطور می توان حمایت کرد در حالی که خود ملت هیچ هدف و برنامه ی مشخصی برای آینده کشور خود ندارند. ورود ایران به افغانستان هیچ نتیجه ای ندارد . افغانستان با سوریه تفاوت دارد . مردم سوریه حامی بشار هستند اما مسعود مورد حمایت افغان های معدودی است. (376786)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۶/۱۹ ۱۱:۵۴
دخالت مستقیم نظامی در سوریه وعراق ویمن وافغانستان با توجه به خسارات وهزینه های هنگفتی که برای منافع ملی مردم ایران داشته ودارد ارنظر قوانین بین المللی وشرع وعرف مورددقبول نیست این اقای شریعتمداری مزدور حاکمیت است و سیاست انرا توجیه میکند این مجادله وپاسخ دادن به پیشنهاد سخیف ایشان با این سطح نازل نادرست است حمایت از مقاومت پنجشیر به شکل معنوی امری معقول است در برابر طالبان ایران وافغانستان (376802)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۶/۲۱ ۱۴:۴۷
به هر حال دنیا شیر تو شیر هم آنقدر نیست
اگر شریعتمداری ها و عبدی ها اندازه نخود عرضه و غیرت دارند و اهل جنگ و شهادت هستند خودشان بروند بجنگند ما با کسی جنگ نداریم از من مردم ایران مایه نگذارید (376880)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها