به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۲۹۴۷۴۶

سخنگوی طالبان: امیرالمومنین ما امیرالمؤمنین کل جهان از جمله ایران است

سخنگوی طالبان: امیرالمومنین ما امیرالمؤمنین کل جهان از جمله ایران است
گروه فیلم: «انعام‌الله سمنگانی» از سخنگویان گروه تروریستی طالبان در مصاحبه با تلویزیون طلوع می‌گوید: امیرالمومنین ما امیرالمؤمنین کل جهان از جمله ایران است همه کشورهای منطقه قلمرو ما هستند!  فعلا ما در افغانستان تسلط داریم و این‌جا حوزه حاکمیت امیرالمومنین است، و فعلا موقعیت نداریم که بگوییم، ایران، پاکستان، تاجیکستان و ازبکستان قلمروی ما هستند. او می‌گوید: «در جایی‌که نمی‌توانیم امنیتش را بگیریم ما شرعا مکلف نیستیم مردم آنجا را به بیعت دعوت کنیم یا طوری جلوه بدهیم که هیچ کشوری را به رسمیت نمی شناسیم چون امیرالمومنین ما امیرالمومنین کل جهان است.»
گفتنی اینکه امیرالمومنین طالبان در حال حاضر فردی به نام «ملا هبه‌الله آخوند‌زاده» می‌باشد اما هنوز کسی او را ندیده است! ملامحمد منصور و ملامحمد عمر امیرالمومنین‌های قبلی این گروه مرتجع تروریستی بودند.
...
در خبری دیگر، تروریست‌های طالبان ساختمان دانشگاه پنجشیر افغانستان را به آتش کشیدند. عوامل تبهکار طالبان در باره دلیل سوزاندن این دانشگاه گفتند:‌ دانشگاه پنجشیر به آموزش دموکراسی، حقوق و ورزش زنان می‌پرداخت و این خلاف قوانین ما است!

سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۶/۲۷ ۱۶:۱۱
میگه فعلا!!!! (377048)
۱۴۰۰/۰۶/۲۷ ۱۶:۱۸
قابل توجه برادران شیفته طالبان (377049)
۱۴۰۰/۰۶/۲۷ ۱۷:۴۰
من طالبان را لعن هم میکنم اما
تقطیع و برداشت برعکس
کاری است نخ نما شده (377052)
۱۴۰۰/۰۶/۲۷ ۱۸:۴۸
محاسبات دولتمردان و روسای ایران درست و عالمانه نیست خطا پشت خطا نمیدانن در کجا باید چگونه عمل کنن لجبازی و دشمنی بی دلیل مملکت را رو به نابودی میبره وقتی از یه گروه جنایتکار مانند طالبان دفاع میکنن باید به حال ایران با این مسئولین گریست (377055)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۶/۲۷ ۱۹:۰۷
امیر المومنین‌ یا ولی امر مسلمین جهان (377061)
۱۴۰۰/۰۶/۲۷ ۲۰:۰۸
البته سخنگو عرب هارا نگفته ،دندان برای حوزه فرهنگی ایران تیزکرده اند امیرالمونین ترکیه وعرب هارا معاف کرده (377063)
سید کیان
United States
۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۰۹:۰۹
خخخخخ فقط با سربازای یک استان ایران میشه افغانستان رو با خاک یکسان کرد بعد اینا میخوان ما رو وادار به بیعت کنن . جوجه تروریست بذار مهرت خشک بشه بعد صحبت از سلطه بر قلمرو داشته باش . (377085)
۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۱۷:۵۴
خدا خرو دیده شاخ نداده اگه نه عالم و به گند میزنند (377098)
۱۴۰۰/۰۶/۳۰ ۱۶:۰۸
اگه ندیدی این طالبان واسه ایران مشکل درست کنه بخصوص که شیعه را رافضی میخونه ،اینها از عربستان هم تغذیه میشن. اگر جای پاهاشون سفت بشه واسه کول منطقه خطر ساز خواهند بود. چرا حکومت ایران مردم را اینقدر ناا راضی‌ نگاه میداره که گروه‌های تجزیه طلب به آقوش این تروریست‌ها برن؟چرا با جهان رابطه ما خوب نمی‌شه بتونیم به راحتی‌ پدافند هوایی‌ و سلاح بخریم؟مرز‌های ایران بی‌ در و پیکر‌ترین مرز‌هایی‌ هست که من دیدم.خود من سرباز ارشد بودم در مرز (377123)
۱۴۰۰/۰۶/۳۰ ۱۶:۲۱
من در خارج کشور هر روز میبینم که این وهابیون ،سلفی‌ها و اخوان مسلمین چطوری به شیعه توهین میکنند و کافر میخونند ،در قلب آمریکا این کار‌ها را میکنند . بیشتر سونی‌ها را شستشوی مغزئ دادند که شیعه ناپاک هست ازش دوری کنید چون به صحابه و زنان پیامبر بخصوص عایشه توهین میکنند . لشکر عربستان و قطر و ... همین افراد عادی هستند که شیعه را دشمن میدنند .اینها خون شیعه را مباهتر از غربی‌ها میدونند. به غربی‌ها هم میگن کافر اما نه کافر مثل شیعه .شیعه ریختن خونش جایز هست هرجا و هر زمان . (377128)
۱۴۰۰/۰۶/۳۰ ۱۶:۲۵
این تکفیری‌ها سراسر اروپا و آمریکا هستند هر روز در خیابان دعوت اسلامی میکنند ،خون شیعه اولین چیزی هست که باید ریخته بشه واسه اینها به کشتن غربی‌ها ترجیح داره .مدت‌ها آمریکا و ناتو به کشتن طالبان پرداخت اما الان دشمن طالبان بقیه مسلمان‌ها هستند . روحانیون شیعه باید دست از موعظه علیه اصحاب و خلفا و عایشه که زن پیامبر اسلام بوده و سونی‌ها واسه همه اینها احترام قائل هستند دست بردارند . هر ۱ منبر توهین به این افراد یعنی تولید یک تکفیری (377129)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها