به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : ۲۹۶۷۶۹

«میزبان»؛ ترسناک‌ترین فیلم جهان شد

«میزبان»؛ ترسناک‌ترین فیلم جهان شد
گروه فرهنگی: مطالعات جدید روی فیلم‌های ترسناک نشان داد که فیلم «میزبان»، ترسناک‌ترین فیلم ساخته شده در جهان است.بر اساس یک مطالعه جدید، فیلم سینمایی «میزبان» عنوان ترسناک‌ترین فیلم تاریخ را به خود اختصاص داده است.

این فیلم که با کارگردانی راب سَوِج ساخته و سال گذشته اکران شده است، یک فیلم ترسناک ماورایی محسوب می‌شود که حول محور یک مکالمه ویدیویی در برنامه «زوم»است و تصاویر روی صفحه نمایش می‌چرخد.در خلاصه داستان این فیلم آمده است: شش دوست، یک فرد غیر عادی که به جن‌گیری و کار‌های ماورایی آشناست را  استخدام می‌کنند و در دوران قرنطینه یک جلسه از طریق برنامه «زوم» برگزار می‌کنند، اما آن‌ها به مراتب بیشتر از آن چه که برای آن پول پرداخت کرده‌اند، به دست می‌آورند، زیرا همه چیز به سرعت خراب می‌شود. وقتی روح شیطانی به خانه‌های آن‌ها حمله می‌کند، آن‌ها متوجه می‌شوند که ممکن است آن شب زنده نمانند.

این مطالعه توسط The Science of Scare Project انجام شد و ۲۵۰ نفر را به تماشای ۴۰ فیلم ترسناک جهان دعوت کرد.در طول این ماراتن برگزار شده، شرکت‌کنندگان به دستگاه‌‎های اندازه‌گیری ضربان قلب متصل بودند و به اتاق‌های جیغ طراحی شده ویژه دعوت شدند تا فیلم‌ها را در طول چند هفته، تحت نظارت پزشک و محقق تماشا کنند.

در حالی که ضربان قلب بیشتر بینندگان در حالت استراحت ۶۴ دور در دقیقه بود، این میانگین در حین تماشای فیلم «میزبان» تا ۸۸ دور در دقیقه افزایش یافت. محققان همچنین به طور جداگانه تأثیر ترس‌های جهشی را اندازه‌گیری کردند که بالاترین افزایش ضربان قلب بینندگان «میزبان» به ۱۳۰ دور در دقیقه هم رسید.دیگر فیلم‌های این ماراتن شامل «یک مکان تاریک»، «فعالیت‌های ماوراءالطبیعه» و «احضار» بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها