به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : ۲۹۷۰۸۱

قطعی؛ کومان تا بازی با اتلتیکو ماندنی شد

گروه ورزشی: با تصمیم مسئولان بارسلونا، رونالد کومان همچنان مربی باشگاه باقی خواهد ماند و تیم را برابر اتلتیکو هدایت خواهد کرد.
قطعی؛ کومان تا بازی با اتلتیکو ماندنی شد
پس از شکست شب گذشته بارسا برابر بنفیکا، بار دیگر شایعات اخراج رونالد کومان از بارسلونا قوت گرفت. بارسا که دو هفته پیش به بایرن با سه گل در نوکمپ باخته بود نیاز به پیروزی در بازی دیشب داشت ولی سه گل هم از حریف پرتغالی دریافت کرد تا قعرنشین گروهش شود.
ساعتی پس از بازی اعلام شد که بارسلونا تصمیمی عجولانه در مورد کومان نخواهد گرفت ولی سران باشگاه تا 4 بامداد در مورد وضعیت وخیم تیم جلسه داشتند تا به یک جمع بندی نهایی برسند.
بارسلونا شنبه شب در وندا مترپولیتانو به مصاف اتلتیکو خواهد رفت که دیدار بسیار حساسی محسوب می شود. در نهایت مسئولان باشگاه تصمیم به ابقای کومان تا این بازی گرفتند. اسپورت و موندودپورتیوو نوشته اند که کومان تیمش را مهیای بازی با اتلتیکو خواهد کرد هرچند به دلیل محرومیت، روی نیمکت نخواهد بود. بارسا خوشبین است با بازگشت پدری و نیز حضور آنسو فاتی بتواند نتیجه ای مطلوب برابر اتلتیکو کسب کند.
در صورت شکست و ادامه نتایج منفی، بارسلونا پروسه برکناری کومان و پیدا کردن جانشینی مناسب برای او را جدی تر پیگیری خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها