به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب : ۲۹۷۷۰۶

لیورپول۲ سیتی۲؛ هر چه کلوپ زد پپ جواب داد

گروه ورزشی: دیدار جذاب و تماشایی لیورول و منچسترسیتی در استادیوم آنفیلد با نتیجه 2-2 تمام شد.
لیورپول۲ سیتی۲؛ هر چه کلوپ زد پپ جواب داد
 لیورپول در شبی که دو بار در نیمه دوم از منچسترسیتی پیش افتاد، نتوانست برتری خود را حفظ کند تا این دیدار مهیج در نهایت با تساوی 2-2 در استادیوم آنفیلد به اتمام برسد.
در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و ارسال های بازیکنان هم لیورپول و هم منچسترسیتی دقیق نبود توسط مدافعان حریف دور می شد. در دقیقه 17 و روی نفوذ ژائو کانسلو از سمت چپ بود که گابریل ژسوس می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما اندرو رابرتسون با حضور به موقع خود اجازه رخ دادن این اتفاق را نداد.
 


در دقیقه 20 برناردو سیلوا با حرکت فوق العاده و انفرادی خود و ارسال زمینی به سمت چپ محوطه فیل فودن را صاحب موقعیت تک به تک کرد، اما خروج آلیسون بکر اجازه نداد ضربه چیپ این ستاره جوان تبدیل به گل شود.
در دقیقه 32 فیل فودن با حرکت از سمت چپ  و ارسال دقیق خود فرصت بسیار خوبی را برای گلزنی سیتی فراهم کرد، اما ضربه سر کوین دی بروین بدون یارگیر ضعیف بود و از بالای دروازه لیورپول به بیرون رفت.
در ثانیه های پایانی نیمه اول فیل فودن می توانست با دروازه لیورپول تک به تک شود که آلیسون با خروج خود اجازه این کار را نداد و نیمه اول علیرغم برتری محسوس سیتی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
لیورپول نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در همان دقایقی ابتدایی و روی چرخش تماشایی دیگو ژوتا فرصت داشت به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه این بازیکن زاویه نداشت و ادرسون توپ را دفع کرد.
 

 

 
اما در دقیقه 60 لیورپول به گل اول دست یافت. محمد صلاح که برای بازی سازی تا زمین خودی عقب آمده بود، با استارت فوق العاده خود از سمت راست حرکت کرده و در نهایت با یک پاس عمقی سادیو مانه را صاحب فرصت کرد. ستاره سنگالی در موقعیتی تک به تک با ضربه ای دقیق دروازه را باز کرده و لیورپول را در خانه پیش انداخت.
 

 
اما منچسترسیتی در صدد جبران برآمده و در دقیقه 69 به گل تساوی دست یافت. گابریل ژسوس با حرکتی تکنیکی از سمت راست به چپ رفته و با پاس زمینی خود فیل فودن را صاحب فرصت کرد. این ستاره جوان در گوشه محوطه پا به توپ شده و با ضربه ای زمینی کار را تمام کرد.
 

 
اما در دقیقه 75 باز هم لیورپول به گل رسید. محمد صلاح، ستاره مصری با گذر از سد برناردو سیلوا و آیمریک لاپورت از سمت راست وارد محوطه شده و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.
 

 
اما سیتی نمی خواست بازنده زمین را ترک کند و باز هم در دقیقه 81 به گل تساوی دست یافت. کوین دی بروین در دهانه محوطه صاحب فرصت شده و ضربه فنی بعد از برخورد به جوئل ماتیپ تغییر مسیر داده و وارد دروازه لیورپول شد تا بازی 2-2 شود.
در دقیقه 86 و روی خروج اشتباه ادرسون بود که فابینیو در مقابل دروازه سیتی صاحب فرصت شد، اما تعلل این بازیکن باعث شد در نهایت رودری دروازه تیمش را نجات دهد. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و این دیدار با تساوی 2-2 به اتمام رسید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها