به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۲۹۹۳۹۷

شکست استقلال قبل از هفته اول لیگ

گروه ورزشی: تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی دانشجویان رفت و با یک گل این بازی را واگذار کرد.
شکست استقلال قبل از هفته اول لیگ
تیم فوتبال استقلال در آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از آغاز فصل جدید از رقابت های لیگ برتر، از ساعت 14 امروز در کمپ تیم های ملی به مصاف تیم ملی دانشجویان رفت که با یک گل تن به شکست داد. تک گل این بازی را محمد اوسانی در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند.
استقلال بازی را با این ترکیب آغاز کرد: سید حسین حسینی، عارف آقاسی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، سبحان خاقانی، وریا غفوری، آرمان رمضانی و امین قاسمی‌نژاد.
در طول این بازی رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، ارسلان مطهری، فردین رابط، سعید مهری، محمد جواد به‌آفرین، بابک مرادی، محمدرضا آزادی و رضا آذری برای استقلال به صورت تعویضی به میدان رفتند. 
به نوشته کانال رسمی باشگاه استقلال، در این مصاف تدارکاتی، سهم تیم فوتبال استقلال در ایجاد موقعیت بسیار بیشتر از حریفش بود و شاگردان فرهاد مجیدی بارها و بارها در آستانه گلزنی به حریفشان بودند ولی درخشش دروازه‌بان تیم دانشجویان و بدشانسی مانع از گلزنی آبی‌پوشان شد.
 

 
در این بازی استقلالی‌ها توسط رمضانی، قاسمی‌نژاد، سلمانی، مطهری، آزادی، رابط، خاقانی و ... می‌توانستند به گل برسند که ضربات این بازیکنان با واکنش عالی دروازه‌بان تیم دانشجویان و گاها برخورد با تیرک دروازه، به گل تبدیل نشد.
یکی از این تیرک‌ها را محمدرضا آزادی با زدن یک ضربه ایستگاهی رقم زد و یکی دیگر از این تیرک‌ها با ضربه سر ارسلان مطهری رقم خورد.
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها