به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۲۹۹۹۳۸

انتقاد از عکس‌های یادگاری زنان با احمدی‌نژاد!

انتقاد از عکس‌های یادگاری زنان با احمدی‌نژاد!
گروه عکس: تصویری از مصاحبه کاملیا انتخابی فرد، سردبیر ایندیپندنت فارسی با محمود احمدی‌نژاد و همچنین عکس‌های یادگاری با برخی از بازدیدکنندگان در سفر اخیر وی به دبی توسط برخی از مخالفان او مورد انتقاد قرار گرفته است.


عکس گرفتن با خانم‌ها هم شد ابزار فشار سیاسی؟
در پی عکس‌های یادگاری بانوان خارجی در نمایشگاه بزرگ دوبی با محمود احمدی‌نژاد، برخی از مخالفان قسم‌خورده او و همچنین عبدالرضا داوری (از مشاور سابق او که مدتی است مخالف وی شده و به صورت مرتب علیه او توییت می‌کند!) حضور رییس‌جمهور سابق در کنار زنان بی‌حجاب را مورد انتقاد قرار دادند.
یک فعال رسانه‌‌ای‌ اصلاح‌طلب در واکنش به این هجمه‌ها در توییتی نوشت: اگر از عکس گرفتن با خانمها در دبی به مثابه ابزار فشار و تخریب سیاسی و رسانه‌ای علیه احمدی‌نژاد استفاده می‌کنید؛ با عرض پوزش شما یک نیروی سیاسی مرتجع هستید که فکر و فعلتان هیچ کمکی به توسعه دموکراسی و حقوق بشر در ایران نمی‌کند.



 بیگی: استقبال بین المللی از دکتر احمدی نژاد موجب نگرانی برخی افراد شده است
احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز که احمدی نژاد را در سفر دبی همراهی کرده است به دیده بان ایران گفت: «خبر دیپورت آقای احمدی نژاد از فرودگاه امارات صحت ندارد، سفر ایشان ۵ روزه بوده و موضوع دیپورت ایشان یا همراهان آقای احمدی نژاد از امارات «خبرسازی» است. البته در طول سفر هم یک خبر سازی کذب دیگر مانند خبر بازدید ایشان از غرفه رژیم اسرائیل منتشر شد که اساساً نادرست است.»
نماینده مجلس یازدهم یادآور شد: «تعدادی از همراهان ایشان زودتر و تعدادی هم همراه ایشان پس از پایان سفر به تهران آمدند. هیچگونه توصیه ای از سوی مسئولان کشور امارات مبنی بر ترک این کشور به آقای احمدی نژاد منتقل نشده است و سفر ایشان طبق برنامه و پس از ۵ روز به اتمام رسیده است.» نماینده تبریز، اسکو و آذر شهر درباره دلایل انتشار این خبر گفت: «انتشار این نوع خبر سازی نشان می دهد استقبال بین المللی از دکتر احمدی نژاد موجب نگرانی افرادی شده که خودشان یا افرادی که مد نظر آنهاست چنین محبوبیت بین المللی و چنین امکانی برای سفر ندارند. این نوع خبرسازی ها کذب بوده و در جهت انحراف افکار عمومی صورت می گیرد».

مادرتان به عزایتان بنشیند که یک روده راست توی شکمتان نیست!
مادرتان به عزایتان بنشیند که یک روده راست توی شکمتان نیست!
سایت دولت بهار «رسانه نزدیک به محمود احمدی‌نژاد» هم در مطلبی با تیتر «مادرتان عزادار نعش نکبت‌تان شود!» نوشت: می‌گفتند احمدی‌نژاد ممنوع‌الخروج است و قرار است اگر اجازه خروج به او برای بازدید از اکسپو را ندهند، در فرودگاه سر و صدا کند! اما احمدی‌نژاد با "پاسپورت سیاسی" و کاملا رسمی رفت امارات و مورد استقبال مقامات ایرانی هم قرار گرفت. عکسی را منتشر کردند و گفتند احمدی‌نژاد به غرفه اسرائیل رفته است اما غرفه ویتنام بود! گفتند احمدی‌نژاد نمی‌آید و پناهنده می‌شود اما حالا احمدی‌نژاد درحال بازگشت است و همین‌ها دوباره همه جا شایعه پخش کرده‌اند که اماراتی‌ها او را دیپورت کرده‌اند! مادرتان به عزایتان بنشیند که یک روده راست توی شکمتان نیست!
مرجع : اصلاحات پرس

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ ۱۲:۳۴
من مدافع آقای احمدی نژاد نیستم و به نظر عملکرد هر فرد در هر زمانی یکی از معیارهای شناخت باید باشد.
ولی در کل برای خودمان افسوس می خورم که چرا ما در اینجور مسایل ( این جور تیتر ها و ...) به گل نشسته و در حال فرورفت عمیق هستیم. در حالی که بقیه کشورها هم در اخلاق و هم توسعه بدر مسیر های رو به رشد حرکت می کنند (378113)
۱۴۰۰/۰۷/۲۶ ۱۶:۲۳
احمدی نژاد فقط یک اپورتونیست و فرصت طلب هستش. همین! (378129)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها