به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۳۰۰۶۳۸

زهره الهیان:پول و زمین می‌دهیم فرزند بیاورید

زهره الهیان:پول و زمین می‌دهیم فرزند بیاورید
گروه فیلم: نماینده مجلس درباره مشوق‌های جدید فرزند اوری توضیحاتی ارائه کرد. زهره الهیان نماینده تهران در مجلس گفت: طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس مشوق‌های جدیدی را برای خانواده‌ها در قبال تولد فرزندان در نظر گرفته است که به مهمترین آن‌ها اشاره شده است.

زهره الهیان گفت: در طرح جوانی جمعیت، به فرزند اول ۱۰ میلیون، دوم ۲۰ میلیون، سوم ۳۰ میلیون در بدو تولد تعلق می‌گیرد.فرزند مبلغی برای سرمایه گذاری در بورس به خانواده‌ها تعلق می‌گیرد. در شهرستان‌ها به هر خانواده دارای ۳ فرزند ۲۰۰ متر زمین داده می‌شود.
.....
عباس عبدی روزنامه‌نگار درباره این اظهارت در توئیتی نوشت: «خیلی قدرتمندتر از ایشان وعده‌های خیلی کوچکتری دادند و اجرا نشد. ‏کدام زن و مرد عاقلی به وعده او حاضرند، اقدام به فرزندآوری کنند که حقوق چند روزشان را باید صرف هزینه پوشک ماهانه بچه کنند؟»
 
برچسب ها: فرزند آوری
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۰۷/۳۰ ۱۳:۰۱
اینا دیگه کی هسن انسان رو با حیوانات اشتباهی گرقتن ما انسان ها ماشیم جوجه کشی براسون نیستیم حیوانات هم باید با حساب کتاب باشه وگرنه مشکل مرغ میشه (378256)
۱۴۰۰/۰۷/۳۰ ۱۳:۰۴
شما اقدام بفرمایید فرزند آوری کنید که مشوقهایش را هم از قبل گرفته اید (378257)
۱۴۰۰/۰۸/۰۱ ۰۵:۲۳
خودمونو خوشبخت کردین کافیه! (378283)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها