به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۳۰۱۹۷۶

بسکتبال NBA، شکست گلدن در حضور کری

گروه ورزشی: مسابقات بسکتبال ان‌بی‌ای در حالی با انجام شش بازی پیگیری شد که استفین کری با وجود عملکرد درخشانش نتوانست مانع شکست تیمش شود.
بسکتبال NBA، شکست گلدن در حضور کری
بامداد امروز در سانفرانسیسکو گلدن استیت که در پنجمین بازی فصلش میزبان ممفیس بود، بازی را بسیار خوب شروع کرد و در مقاطعی از نیمه اول اختلاف ۱۹ امتیازی هم ایجاد کرد اما در ادامه ممفیس با شوت‌های سه امتیازی جکسون و لی‌اپ های تماشایی مورانت به بازی برگشت و حتی در اخرین لحظات بازی از گلدن پیش افتاد ولی دامین لی بازی را به وقت اضافه کشاند. در وقت اضافه اما شاگردان تیلور یانکیس ۳۷ ساله، عملکرد بهتری داشتند و در نهایت با نتیجه ۱۰۱-۱۰۴ به پیروزی رسیدند. استیفن کری با کسب ۳۶ امتیاز و ثبت هشت پاس گل و هفت ریباند تلاش زیادی کرد تا از شکست تیمش جلوگیری کند که در انتها ناکام ماند. در آن سوی زمین هم مورانت گارد راس ممفیس با کسب ۳۰ امتیاز، هفت ریباند و پنج پاس گل مهم‌ترین بازیکن تیمش در راه کسب این نتیجه بود.
 


در دیگر تقابل دیشب دالاس موریکس موفق شد در مسابقه‌ای نزدیک سن‌انتونیو اسپرز را ۱۰۴ بر ۹۹ مغلوب کند. ابتدا اسپرز تیم برتر زمین بود در زمان‌هایی از نیمه اول اختلاف ده امتیازی را هم ایجاد کرد اما در ادامه دانچیچ و برنسون ستاره های موریکس بودند که با در اختیار گرفتن نبض بازی کار را به تساوی کشاندند. در کوارتر سوم با وجود فراز و فرودهای مختلف بازی مساوی پیش رفت تا اینکه در کوارتر اخر لوکا دانچیچ فوق ستاره دالاس تفاوت‌ها را رقم زد و در پایان دالاس با پنج امتیاز اختلاف پیروز میدان شد. دانچیچ با ثبت ۲۵ امتیاز، سه ریباند و ۵ پاس منجربه گل برترین بازیکن این دیدار بود.
 

 
در سایر دیدارهای دیشب، فیلادلفیا موفق شد با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۲ از سد دیترویت عبور کند، واشنگتن ویزاردز در شب درخشش بردلی بال ۱۲۲ بر ۱۱۱ اتلانتا هاوکس را شکست بدهد و نیویورک نیکس با نتیجه ۱۰۳-۱۰۴ شیکاگو بولز را در خانه خودش از پیش رو بردارد.
 


همچنین در استادیوم تویوتا‌سنتر شهر هیوستون، تیم راکتس که با از دست دادن ستاره هایی چون پی جی تاکر، راسل وستبروک و جیمز هاردن در فصل گذشته، حسابی تضعیف شده، در نمایشی قابل انتظار، برابر یوتاجز حرفی برای گفتن نداشت و با حساب ۱۲۲ بر ۹۱ مغلوب حریف قدرتمند خود شد. بویان بوگدانوویچ‌ با کسب ۱۹ امتیاز در کنار کلارکسون و گوبرت سهم بسزایی در این پیروزی داشتند.
 
برچسب ها: لیگ NBA
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها