به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۳۰۳۰۷۷

انتقال هالند به بایرن؟ من لواندوفسکی هستم!

گروه ورزشی: رابرت لواندوفسکی، گلزن باتجربه بایرن مونیخ در مورد شایعات انتقال ارلینگ هالند به این تیم واکنش نشان داد.
انتقال هالند به بایرن؟ من لواندوفسکی هستم!
 رابرت لواندوفسکی دیشب عملکردی فوق العاده در ترکیب بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان داشته و موفق به هت تریک برابر بنفیکا شد. البته رابرت لواندوفسکی در نیمه اول یک ضربه پنالتی از دست داد و نتوانست پوکر خود در این دیدار را تکمیل کند. حالا این بازیکن به تمجید از عملکرد بایرن پرداخته و ابراز خوشحالی کرد که یک پیروزی بزرگ دیگر حاصل شده است.
رابرت لواندوفسکی گفت: "من فکر نمی کردم روزی موفق به انجام این همه بازی با این آمار گلزنی و ارسال پاس گل در لیگ قهرمانان بشوم. در 20 دقیقه اول من به ندرت توپ را در اختیار داشتم. صبور ماندن برای یک مهاجم چندان آسان نیست، اما شرایط بعد از زدن گل اول، همیشه کمی راحت تر می شود.
 

 
هنگام زدن ضربه پنالتی خیلی خوب عمل نکردم و این یک اشتباهی از سوی من بود. من دقیقا دیدم که دروازه بان در حال پریدن به آن سمت است، اما مسیر اشتباهی را انتخاب کرده و پنالتی خود را از دست دادم. خوشبختانه ما به چند گل دیگر رسیده و سه امتیاز دیگر را به دست آوردیم و این یک پیروزی مقتدرانه دیگر برای بایرن مونیخ بود.
شایعات  انتقال ارلینگ هالند به بایرن مونیخ؟ من رابرت لواندوفسکی هستم و فقط به خودم نگاه می کنم. البته ارلینگ هالند بازیکن جوانی استف اما من 12 سال بزرگتر بوده و من در مرحله دیگری از زندگی قرار دارم. وقتی گل های زیادی به ثمر برسانی طبیعی است که تیم های دیگر برای خرید تو اقدام می کنند، برای من فقط عملکرد خودم مهم است."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها