به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۳۰۵۵۹۱

کسب مدرک دانشگاهی در ۷۷ سالگی!

کسب مدرک دانشگاهی در ۷۷ سالگی!
گروه علمی: یک زن ۷۷ ساله انگلیسی با نزدیک شدن به فارغ‌التحصیل شدن خود در دانشگاه، رویای کودکی خود را محقق می‌کند.به گزارش ایسنا، "جانت مک دوگال"( Janet MacDougall) اهل منطقه روستایی "تاتنهال"( Tettenhall) در " ولورهمپتون " ( Wolverhampton) انگلیس، در دوران جوانی خود به دلیل ازدواج اجباری و تشکیل خانواده مجبور به ترک تحصیل شده بود اما او اکنون پس از گذشت سال‌ها، رویای تحصیلی خود را محقق می‌کند.
وی که هم اکنون دانشجوی سال آخر دانشگاه " ولورهمپتون "  است، در حال تحصیل در رشته هنری طراحی الگو است.

مک دوگال گفت: پس از اینکه دخترم را از دست دادم،‌ به دلیل غم و اندوهی که داشتم، سراغ نقاشی رفتم و در دانشگاه ثبت نام کردم.وی ادامه داد: دخترم، فردی خلاق بود و الهام بخش من بود تا ادامه تحصیل را از سرگیرم.
این زن ۷۷ ساله افزود: من از دوران کودکی فرد خلاقی بودم اما والدینم به من گفتند: دختران فقط باید ازدواج کنند و با کسب مدرک در یک رشته هنری، نمیشود کار پیدا کرد.

وی اظهار کرد: در آن زمان، رفتن به دانشگاه گزینه‌ای نبود که همه انتخاب کنند؛ اما من بالاخره توانستم رویای کودکی خود را محقق کنم.دانشگاه ولورهمپتون اعلام کرد که این دانشگاه، "سفیر یادگیری مادام‌العمر" است و خانم مک دوگال نشان داد که به حقیقت بخشیدن به رویاها و یادگیری هیچگاه دیر نیست .
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها