به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۳۰۸۰۸۶

آقای نماینده در سانتیاگو برنابئو چه کار می‌کنی؟

آقای نماینده در سانتیاگو برنابئو چه کار می‌کنی؟
گروه سیاسی: احمد نادری، نماینده مجلس با انتشار تصاویری خبر داد که شب گذشته بازی ریال مادرید و سویا را از نزدیک تماشا کرده و هیچ نشانی از وندالیسم ندیده است!
او در توئیتر خود نوشت:
از نزدیک‌ و‌ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، برد زیبای رئال مادرید در مقابل سویا را شاهد بودم. مدتهای مدید بود که ورزشگاه نرفته بودم. کاش وقت بود تا مردم نگاری طرفداران رئال را انجام‌ می‌دادم. بسیار منظم، جدی، متعصب و خونگرم بودند. هیچ نشانه ای از وندالیسم ندیدم.
برچسب ها: احمد نادری
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


محمد
United States
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ۱۰:۵۰
احتمالا رفته اونجا غربی ها رو به راه راست هدایت کنه (379599)
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ۱۱:۱۵
خاک غم برسر بباید ریخت چونکه ما را نیست فکر زمان ناله کردن کار آن وامانده است شیر می‌خواهد بیشه را تا براند کفتار درنده را (379601)
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ۱۶:۱۱
یادتون هست زمان دولت روحانی میگفتند دولت و مجلس انقلابی بیاد اونوقت همه مشکلات حل می‌شه؟حالا تحویل بگیرید،با پول مردم هست همه اینها ،خرج ویزا،اقامت،هتل و بقیه چیز‌ها .البته خبرش که میرسه میگن واسه نماینده‌ها این سفر‌ها مجانی‌ هست و از جای دیگه پول اون میاد از جیب مردم.اینهمه ایرانی‌ را آواره خارج کشور کردند ،حتا مردم حاضر هستند به مرز‌های بلاروس بروند و کشته بشوند اما از ایران خارج بشن (379611)
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ۱۶:۱۲
..................بعد میگن در کشور پول نیست و خزانه خالی‌ هست و از این داستان ها (379612)
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ۱۶:۲۰
برای اینا ماله برای ما بیت المال (379615)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها