به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۵ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب : ۳۱۰۹۷۹

از نیرو‌های انقلابی درخواست رزومه نکنید!

از نیرو‌های انقلابی درخواست رزومه نکنید!
گروه سیاسی: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید که رویه‌های سختگیرانه به‌کارگیری "نیرو‌های انقلابی" باید رفع شود. اگر قرار باشد به‌کارگیری آن‌ها منوط به داشتن رزومه و سابقه کاری باشد مطمئناً کار‌ها پیش نخواهد رفت.
 محسن علیزاده  اظهار کرد: انگار فراموش کردیم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم سالاری حاکم بوده و مردم، ولی نعمت ما هستند و به فرموده امام خمینی (ره) اربابان ما بوده و ما نوکران و خدمتگذاران ملت هستیم.نماینده  سپیدان در مجلس یازدهم کارکنان دولت گفت: انتظار مردم این است با تغییر دولت و شکل گیری دولت انقلابی رویه‌های غلط گذشته که با اعمال محدودیت‌های پی در پی از ورود مردم به ادارات جلوگیری می‌شد، حذف شود. چطور می‌خواهیم برای مردم از پشت در‌های بسته نوکری کنیم و مسائل و مشکلاتشان را بدون دیدار با آن‌ها حل کنیم؟وی تصریح کرد: بررسی مشکلات مردم از راه دور و تصمیم‌گیری پشت در‌های بسته رویه‌ای غلطی است. عده‌ای ارزیابی مشکلات شان را از پشت شیشه‌های دودی خودرو انجام می‌دهند.
علیزاده خطاب به رئیس جمهور گفت: تغییر در کابینه شما و نگاه وزرایتان ایجاد شد، اما لازم است که تغییر نگاه در مدیران لایه‌های میانی و پایینی هم انجام شود. اگر ساختارتان معیوب است سریع اصلاح کنید و به همه مدیران القا کنید که صرفاً نوکران مردم هستند و وظیفه‌ای جز خدمت‌گذاری به آن‌ها ندارند.وی با اشاره به موضوع «جوان‌گرایی» تأکید کرد: مردم از دولت و مجلس انقلابی انتظار ایجاد همان نگاه نابی را دارند که در ابتدای انقلاب ایجاد شده بود. رویه‌های سختگیرانه بکارگیری نیرو‌های انقلابی باید رفع شود، چرا که متاسفانه در پی آن امیدی که در دل جوانان انقلابی گام دومی ایجاد شده بود، کم کم کمرنگ می‌شود و این در حالی است که ما باید به فرموده رهبر معظم انقلاب تلاش کنیم به جوانانی که با حداقل امکانات حداکثر بهره وری را ایجاد می‌کنند، میدان دهیم و اگر قرار باشد بکارگیری آن‌ها را منوط به داشتن رزومه کنیم مطمئناً کار‌های پیش نرفته و درب روی همان پاشنه خواهد گشت.
 
برچسب ها: مجلس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۰۹/۲۵ ۲۰:۵۵
چماق به دستی کافیه (380285)
۱۴۰۰/۰۹/۲۵ ۲۱:۱۹
پسرجان! آقای تازه از راه رسیده! از ورود مردم به ادارات جلوگیری نمی شد؛ از خرتوخر شدن اوضاع جلوگیری می شد. نیروهای انقلابی (بخوان عوامل ارتجاع) که هر کدام دستشان به دم یک گاو شیرده بند است؛ حرص چی را می زنی؟ (380287)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۲۵ ۲۱:۳۵
گفته های اشتباه را تکرار نکنید. هیچ انسانی نوکر و یا ارباب انسان دیگر نیست.
در ضمن همان انتخاب های ناب اول انقلاب بود که کار را به این جا کشاند. (380290)
فرشا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۲۶ ۱۳:۵۴
فقط نسبت فامیلی را بگید (380313)
۱۴۰۰/۰۹/۲۷ ۲۲:۰۱
مدیران ناکارآمد و چاپلوس مدعی اند که نوکرند، صد البته مردم هم قبول دارند که آنها راست می گویند که نوکرند، ولی نوکر مقامات مافوق خود نه خدمتگزار مردم! (380370)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها