به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۳۱۲۳۰۹

مربی شهرخودرو: تیم ما مشکل فنی ندارد

مربی شهرخودرو: تیم ما مشکل فنی ندارد
گروه ورزشی: مربی شهرخودرو می‌گوید استقلال روی اشتباهات فردی بازیکنان تیمش گل زده است.به گزارش ایسنا، یونس گرایلی مربی شهرخودرو که به علت اخراج داوود سیدعباسی در جریان بازی، به نشست پس از بازی استقلال و شهرخودرو آمده بود، درباره شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل آبی‌پوشان پایتخت در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: با تعویض‌های سیدعباسی موفق شدیم روند را عوض کنیم. می‌شد ۲-۳ گل بزنیم اما متاسفانه اسیر تجربه حریف شدیم و گل نزدیم. شرایط سختی برای بقا داریم. مشکلات زیادی داریم و نیاز به همدلی داریم. زمین ثامن را به ما برای تمرین ندادند. یک هفته مشهد بودیم. بازیکنانی مثل حسینی و ربیع‌خواه را به ورزشگاه راه نمی‌دهند، این اتفاقات فقط در مشهد رخ می‌دهد.
 
او ادامه داد: وقتی انسجام و همدلی در استان و در مشهد نیست، رفتار داوران هم با ما تغییر می‌کند. در صحنه‌ای داور مسابقه اشتباه کرد و متاسفانه حتی داور چهارم و بقیه هم دیدند. احساس می‌کنم عدم هماهنگی و انسجام باعث شده اینجای جدول باشیم. امیدوارم که شرایط بهتر شود تا بتوانیم در مشهد راحت‌تر فوتبال بازی کنیم. وقتی داور می‌بیند که شهرخودرو در شهر خودش غریب است، واقعا کار سخت می‌شود و به نفع ما نمی‌گیرد.

مربی شهرخودرو افزود: ما مشکل فنی نداریم، ۳ گلی که خوردیم روی اشتباه فردی بود و گلر ما اصلا موقعیت خاصی روی دروازه اش ایجادنشد. این نتایج برمی گردد به اتفاقاتی که در ۲-۳ ماه اخیر رخ داده‌است و اعتماد به نفس را از تیم گرفته است. مهاجری از مربیان با تجربه این شهر است، آمد کار کند، اما نشد. میثاقیان به همین ترتیب. بازی‌ها هم فشرده است. باید از سیدعباسی تمجید کنید که در چنین شرایطی با وجود فشارها، به دنبال مربی خارجی است. هر ۵ روز بازی داریم و فشار زیادی را متحمل می‌شویم.

گرایلی خاطرنشان کرد: بازی با نفت آبادان خوب بودیم، دقیقه ۹۶ گل خوردیم. هیچ مربی نمی‌تواند ضمانت دهد که به جای ما بیاید و موفق باشد. در این بازه زمانی کم واقعا کار خوبی صورت گرفته و بهتر شده ایم. اگر افکار مثبت نشود، فرگوسن هم بیاید اینجا نتیجه نمی گیرد.

در اواخر این نشست خبری، امیر اختری، روابط عمومی هیات فوتبال در خصوص راه نیافتن ربیعی‌خواه و احسان حسینی، بازیکنان شهرخودرو به ورزشگاه گفت: در جلسه قبل از بازی باید دوستان در شهرخودرو اسامی مدنظرشان را به حراست و مجموعه برگزاری بازی اعلام می‌کردند. دوستان در شهرخودرو اسامی ۳۰-۴۰ نفر را اعلام کردند، اما اسامی این ۲ بازیکن را اعلام نکردند. این جزو وظایف و اختیارات باشگاه شهرخودرو است و ما اصلا دخالت نمی‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها