به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۳۲۰۸۴۲

حسن ملکی سرمربی تیم ملی تکواندو هند شد

گروه ورزشی: سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو کشورمان تا بازیهای آسیایی هدایت تیم ملی تکواندو هند را برعهده گرفت.
حسن ملکی سرمربی تیم ملی تکواندو هند شد
تکواندو هند که سابقه استفاده از مربیان ایرانی را در رأس کادر فنی تیم ملی خود دارد، برای حضوری موفق در بازی‌های آسیایی «هانگژو» از حسن ملکی مربی بین المللی کشورمان بهره خواهد برد.
ملکی سرمربی پیشین تیم ملی کشورمان طی روزهای آینده برای آغاز به کار خود راهی این کشور خواهد شد.
وی دارای مدرک مربیگری و کوچینگ بین المللی و کارشناسی ارشد روانشناسی ورزشی، از شاگردان استاد بزرگ داود ارجمند است که تکواندو را از سال ۱۳۵۰ در باشگاه دخانیات آغاز کرده و از سال ۵۸ به جرگه مربیان پیوست. ملکی اولین بار سال ۶۸ به عنوان مربی تیم ملی در رقابتهای دهه مبارک فجر انتخاب شد و سال ۱۳۷۱ نیز عضو کادر فنی در رقابتهای جام جهانی یوگسلاوی شد. تیم ملی ایران با هدایت این مربی با تجربه سال ۱۳۷۵ برای اولین بار نایب قهرمان جام جهانی شد و نزدیک به ۱۵ سال سابقه مربیگری در لیگ با تیم‌های مختلفی چون تیم‌های باشگاهی روغن نباتی پارس قو، تایدواتر، سایپا، پرسپولیس، داروگر را در کارنامه داشته و تیم ملی کارگران هم با هدایت او در سال ۱۳۷۸ با کسب هشت طلا و یک نقره قهرمان جهان شد.
پیش از ملکی فریبرز عسگری و محمد باقری معتمد مربیان فعلی تیم ملی کشورمان در مقاطعی سرمربی تیم ملی هند بوده‌اند.
برچسب ها: تکواندو
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها