به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۳۲۱۳۹

پارکینگ طبقاتی مهرآباد افتتاح مي​شود

گروه اقتصادي: مدیر کل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از افتتاح پارکینگ طبقاتی فرودگاه مهرآباد تا شش ماه دیگر خبر داد و گفت: پروژه ایمنی پروازها و سرویس‌دهی مناسب ایرلاین‌ها نیز تا شش ماه دیگر به پایان می‌رسد و مسافران شاهد اجرای آن خواهند بود.
پارکینگ طبقاتی مهرآباد افتتاح مي​شود
منصور شیرازی گفت: در حال حاضر یکی از بزرگترین پروژه‌هایی که در جهت ایمنی پروازها در حال انجام است بحث بهینه‌سازی، توسعه تاکسی وی و بتن‌ریزی پارکینگ شرقی فرودگاه مهرآباد است. وی با بیان اینکه تا به حال 60 درصد از این پروژه انجام شده است، افزود: مابقی این پروژه تا شش ماه دیگر انجام می‌شود که در حال حاضر به دلیل وضعیت آب و هوایی، سرعت بتن‌ریزی آن کند شده است. شیرازی با اشاره به پروژه پارکینگ طبقاتی فرودگاه مهرآباد، اظهار کرد: این پروژه طی 30 - 40 سال گذشته منحصر به فرد است. به گفته وی تاکنون حدود 55 تا 60 درصد از ساخت پارکینگ طبقاتی مهرآباد انجام شده و تا پنج شش ماه آینده به پایان می‌رسد.

مدیر کل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با اشاره به اینکه پارکینگ‌ طبقاتی مقابل ترمینال دو در حال ساخت است، گفت:‌با بهره‌برداری از این پروژه ظرفیت پارکینگ‌های موجود افزایش می‌یابد. وی خاطر نشان کرد: این پارکینگ به‌ صورت BOT با 315 میلیارد ریال اعتبار توسط بخش خصوصی در حال ساخت است. شیرازی با بیان اینکه ترمینال عمومی فرودگاه تا حدود 10 تا 15 روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد، اظهارکرد:‌ دسترسی مناسب مسافران به تسهیلات و بهینه‌سازی مسیر ورودی پارکینگ ترمینال چهار از جمله برنامه‌هایی است که تا قبل از نوروز 93 اجرایی می‌شوند.
مرجع : ايسنا