به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۳۲۱۶۶۰

اعزام ۱۰ تکواندوکار ناشنوا به المپیک برزیل

اعزام ۱۰ تکواندوکار ناشنوا به المپیک برزیل
گروه ورزشی: رییس انجمن تکواندو ناشنوایان از اعزام ۱۰ ورزشکار تکواندوکار زن و مرد در رشته های پومسه و کیوروگی به المپیک برزیل خبر داد.به گزارش ایسنا، غلامرضا عزیزی اظهار کرد: دومین اردوی آمادگی تکواندوکاران ناشنوا در رشته پومسه مردان در همدان و زنان در زنجان و کیوروگی زنان و مردان در تهران در حال برگزاری است که در بخش پومسه (یک زن و ۱ مرد) و در کیوروگی (۴ ورزشکار زن و ۴ مرد) به المپیک برزیل اعزام خواهند شد.
 
وی درباره وضعیت ورزشکاران اعزامی به المپیک گفت: با توجه به این که سیاست فدراسیون اعزام کاروان کیفی و مدال آور به المپیک برزیل است، سعی کردیم کسانی را انتخاب کنیم که شانس بالایی برای کسب مدال در المپیک دارند. البته ورزشکاران حاضر در اردو از نظر آمادگی بدنی و تکنیکی و تاکتیکی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و وضعیت آنها راضی کننده است.

رییس انجمن تکواندو ناشنوایان با بیان این که ورزشکاران ناشنوا نیاز به حمایت ویژه مسئولین دارند، گفت: برای این که بتوانیم همانند مسابقات جهانی در المپیک نیز به جایگاه قهرمانی دست پیدا کنیم، ورزشکاران تکواندوکار ناشنوا نیاز به حمایت ویژه مسوولین دارند تا دیده شوند و مورد حمایت قرار بگیرند.

عزیزی در پایان در خصوص برنامه پیش بینی شده برای تکواندوکاران اعزامی به المپیک، افزود: سومین اردوی تکواندوکاران اعزامی به المپیک از ۱۰ اسفند آغاز می شود و تا پایان سال ادامه خواهد داشت، سپس آخرین اردوی آمادگی ورزشکاران از نیمه اول فروردین ۱۴۰۱ شروع خواهد شد و تا زمان اعزام به المپیک ادامه خواهد داشت. 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها