به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۳۲۳۲۶۹

جلسه مخفیانه لاپورتا و رایولا؛ مقصد هالند کجاست؟

گروه ورزشی: خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، دیداری محرمانه با مینو رایولا در موناکو داشته است.
جلسه مخفیانه لاپورتا و رایولا؛ مقصد هالند کجاست؟
تصمیم ارلینگ هالند برای فصل آینده هنوز مشخص نشده و بسیاری از فوتبالدوستان با دقت و هیجان در حال دنبال کردن شرایط این بازیکن هستند. 
پیش از این بسیاری از رسانه‌ها مدعی شده بودند که کار انتقال این ستاره نروژی به رئال مادرید تمام شده اما به نظر می‌رسد که لاپورتا یک بار دیگر تمامی معادلات را برهم زده است. 
رییس باشگاه بارسلونا جلسه محرمانه‌ای با مینو رایولا در موناکو برگزار کرده تا درباره به خدمت گرفتن این بازیکن صحبت‌هایی را انجام دهد. آ.اس مدعی شده که یوردی کرویف هم در این جلسه حضور داشته است. 
 

به نظر می‌رسد که با وجود تمام شایعات و خبرهای مطرح شده درباره انتقال هالند به رئال مادرید، لاپورتا هنوز امیدش را برای جذب این بازیکن از دست نداده و قصد دارد شانس خودش را امتحان کند. 
گفته می‌شود که صحبت‌هایی درباره آینده مزروعی نیز در این جلسه مطرح شده است. این وینگر آژاکس یکی از گزینه‌های مدنظر بارسا برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی بود اما سرجینیو دِست حاضر به ترک بارسا نشد تا آنها نیز نتوانند در جذب این بازیکن موفق باشند. 
با این حال اولویت اصلی این جلسه بحث و مذاکره درباره آینده هالند و تلاش برای جذب او بوده است. این بازیکن تا سال 2024 با بروسیا دورتموند قرارداد دارد  اما بند فسخی در قراردادش گنجانده شده که در تابستان 2022 با مبلغ 75 میلیون یورو فعال خواهد شد. 
پیش از این بسیاری از منابع مدعی شده بودند که رایولا خواهان پرداخت دستمزد 25 تا 30 میلیون دلاری به این بازیکن در هر باشگاهی است که به آن منتقل شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها