به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۳۲۳۵۲۵

وزش باد شدید در تهران

وزش باد شدید در تهران
گروه جامعه: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، طی سه روز آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با گاهی وزش باد و در بعضی ساعات غبارمحلی پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش ایسنا، آسمان تهران امروز (۸ اسفندماه) در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در نیمه جنوبی استان گاهی با وزش باد شدید و در ارتفاعات شرقی استان گاهی با افزایش ابر و بارش پراکنده همراه خواهد بود.

از بعدازظهر دوشنبه تا روز چهارشنبه (۹ تا ۱۱ اسفندماه) به دلیل پایداری و سکون نسبی جو در مناطق پرتردد شهری، افزایش تدریجی غبار محلی مورد انتظار است. طی روز های چهارشنبه و پنجشنبه (۱۱ و ۱۲ اسفندماه) در سطح استان به‌ویژه ارتفاعات افزایش ابرناکی پیش‌بینی می‌شود که همراه با افزایش نسبی دما همراه است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۹ اسفندماه) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و برای روز سه‌شنبه (۱۰ اسفندماه) کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با غبارمحلی با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.همچنین بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیرورکوه- امین آباد با دمای ۶- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
برچسب ها: هواشناسی تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها