به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : ۳۲۵۸۵۷

اپل iMovie را به ویژگی‌های جدید مجهز می‎کند

اپل iMovie را به ویژگی‌های جدید مجهز می‎کند
گروه فناوری:اپل ویژگی‌های جدیدی را برای iMovie معرفی کرد که در ماه آوریل به آن اضافه خواهند شد.پس از پایان رویداد Peek Performance، اپل دو ویژگی جدید به نام‌های Magic Movie و Storyboards را برای iMovie معرفی کرد.
 
با Magic Movie، می‌توانید با انتخاب رسانه یا آلبومی از کتابخانه‌تان، ویدیو‌ها را به سرعت ایجاد کنید و به مجموعه اجازه دهید تا با شناسایی بهترین بخش‌های فیلم، به‌طور خودکار آن را ویرایش کند.از سوی دیگر، Storyboards به شما کمک می‌کند داستان‌سرایی ویدیویی را بیاموزید و مهارت‌های خود را با قالب‌های ویدیویی از پیش ساخته، تقویت کنید.

۲۰ استوری بورد بر اساس ژانر‌های محبوب وجود دارد و پس از ساختن ویدیو، می‌توان آن را در کتابخانه عکس ذخیره کرد و آن را با خانواده و دوستان به اشتراک گذاشت.شرکت اپل گفت این ویژگی‌ها در ماه آوریل به iMovie اضافه می‌شوند، اما تاریخ دقیقی را برای عرضه آن‌ها ارائه نکرد.اپلیکیشن iMovie برای ساخت و ویرایش ویدیو است که کمپانی اپل برای دستگاه‌های مک، آیفون، آیپد و آیپاد تاچ منتتشر کرده. در ابتدا این برنامه برای مک عرضه شده بود، اما به دلیل محبوبیت و پرطرفدار بودن آن، اپل در سال ۲۰۱۰ تصمیم گرفت که نسخه‌ای را برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ نیز عرضه کند.
برچسب ها: اپل
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها