به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۳۲۶۱۲۱

واکنش ساغلام به مشکل گلزنی تراکتور

گروه ورزشی: سرمربی تراکتور معتقد است که گلزنی کاری است که بستگی به بازیکنان تیم دارد.
واکنش ساغلام به مشکل گلزنی تراکتور
تراکتور در بازی امروز مقابل فولاد با نتیجه دو بر یک شکست خورد. این تیم در نیمه اول بازی موقعیت گل خاصی روی دروازه حریف نداشت و در نیمه دوم هم توانست تنها یکی از دو گل خورده را جبران کند.
در حاشیه نشست خبری پس از این بازی، ارطغرول ساغلام در واکنش به انتقاداتی که در مورد برنامه های تهاجمی و مشکلات گلزنی تراکتور می شود؛ اعلام کرد تمرینات لازم برای رسیدن به دروازه انجام می شود و بقیه کار به عهده بازیکنان تیم است.
او در این خصوص گفت: ما به عنوان کادر فنی هر کاری که برای رسیدن به محوطه جریمه و گلزنی لازم است؛ انجام می دهیم. وقتی توپ به محوطه جریمه رسید، گلزنی یک مساله جداست. امیدوارم در بازی های بعدی بچه ها کیفیت خود را با گلزنی بیشتر نشان دهند. تیم به دلیل نتایجی که کسب کرده کمی اعتماد به نفس خود را از دست داده است. مشکلات گلزنی به این موضوع هم مربوط می شود. شما آیا دیده بودید که تراکتور در این فصل به اندازه نیمه دومِ بازی با فولاد که یک تیم بسیار قدرتمند است، این همه موقعیت گل ایجاد کند؟
گفتنی است که تیم تراکتور در طول 22 هفته تنها موفق به زدن 16 گل شده و یکی از ضعیف ترین خط حمله های لیگ بیست و یکم به حساب می آید.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها