به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۳۲۶۴۲۲

گلکسی S۲۲ سامسونگ به روز رسانی شد

گلکسی S۲۲ سامسونگ به روز رسانی شد
گروه فناوری: به تازگی شرکت سامسونگ بعد از شکایت کاربران خود، گوشی گلکسی S۲۲ خود را به روز رسانی کرده که این امر باعث حذف کاهش عملکرد برنامه‌ها و بازی‌ها شده است. عرضه سری گلکسی اس ۲۲ توسط سامسونگ پس از گزارش‌هایی مبنی بر کاهش عملکرد گوشی‌ها در هزاران برنامه و بازی، با بحث و جدل مواجه شد. به همین علت سرویس بهینه سازی این شرکت درصدد بر آمد تا دما و سطح باتری گوشی جدید  را اندازه گیری کرده و عملکرد سیستم را برای یافتن نوعی تعادل تنظیم کند. پس از تمام واکنش‌های منفی، سامسونگ قول داد که برای بهبود گلکسی اس ۲۲ آن را به روزرسانی کرده تا به کاربران کنترل بیشتری به بهینه سازی دهد.

براساس گزارش‌ها، سخت‌افزار جدید سری گلکسی S۲۲ محدودیت‌های عملکرد CPU و GPU را هنگام اجرای بازی‌ها حذف می‌کند. همچنین یک حالت مدیریت عملکرد بازی جدید را در Game Booster معرفی می‌کند، اما دقیقاً مشخص نیست که چه چیزی برای ارائه در آنجا وجود دارد. علاوه بر این موارد، سامسونگ همچنین به ما می‌گوید که به دنبال مجموعه‌ای از رفع اشکال و بهبود‌های معمول است.

در آزمایش ما با سیستم عامل مجهز به GOS در Galaxy S۲۲+ با استفاده از نسخه اصلاح شده Geekbench، کاهش ۴۵ درصدی امتیازات تک هسته‌ای و کاهش ۲۸ درصدی عملکرد چند هسته‌ای را مشاهده کردیم. گفتنی است که این به روز رسانی ابتدا در کشور اصلی سامسونگ یعنی کره جنوبی و سپس در سطح بین المللی منتشر شده  و هم اکنون در دسترس تمام کاربران است.
برچسب ها: سامسونگ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها