به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۳۲۶۸۳۷

واکنش آلابا به احتمال تقابل با بایرن در لیگ قهرمانان

گروه ورزشی: داوید آلابا، ستاره اتریشی رئال مادرید، به احتمال تقابل با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.
واکنش آلابا به احتمال تقابل با بایرن در لیگ قهرمانان
رئال مادرید هفته گذشته در یک بازی دراماتیک و فوق العاده موفق شد با هت تریک کریم بنزما پاری‌سن‌ژرمن پرستاره را در سانتیاگو برنابئو شکست دهد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت 3-2 به پیروزی رسیده تا راهی مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا شود.
در سمت مقابل بایرن مونیخ که یکی از مدعیان فتح لیگ قهرمانان اروپا در این فصل محسوب می شود در بازی برگشت با نتیجه عجیب 7-1 سالزبورگ را شکست داد تا همانطور که انتظار می رفت، شاگردان یولیان ناگلزمان نیز به عنوان یکی از تیم‌های حاضر در جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرند.



این امکان وجود دارد که در مرحله یک چهارم نهایی رئال مادرید به مصاف بایرن مونیخ رود؛ تقابل این دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا همواره از جذابیت‌های بالایی برخوردار بوده اما در صورت رقم خوردن این اتفاق این یک بازی ویژه برای داوید آلابا خواهد بود.
ستاره اتریشی که در تابستان گذشته بعد از چند فصل حضور موفق در بایرن مونیخ این تیم را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست در این رابطه گفت: "تقابل با بایرن در یک چهارم نهایی؟ این یک رویا خواهد بود. بازگشت به آلیانز آرنا قطعا برای من بسیار خاص خواهد بود."
برچسب ها: داوید آلابا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها