به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۳۲۹۱۲۲

اروگوئه-پرتغال؛ کاوانی و رونالدو باز به هم رسیدند

گروه ورزشی: رویارویی دوباره اروگوئه و پرتغال در قطر فرصت خوبی برای کریستیانو رونالدو است که انتقامش را از ادینسون کاوانی بگیرد.
اروگوئه-پرتغال؛ کاوانی و رونالدو باز به هم رسیدند
قرعه‌کشی مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2022 شب گذشته در دوحه برگزار شد تا تیم‌های صعود کننده به این مسابقات حریفان خود را بشناسند.
پرتغال که موفق شده با پیروزی برابر مقدونیه شمالی در پلی‌آف اروپا مجوز حضور در جام جهانی 2022 را به‌دست آورد با غنا، اروگوئه و کره جنوبی هم‌گروه شده است. 
دیدار پرتغال و اروگوئه برای فوتبال‌دوستان یادآور بازی مرحله یک‌هشتم جام جهانی 2018 روسیه است. این دو تیم با صعود از گروه خود در جام جهانی قبلی در مرحله یک‌هشتم با هم روبه‌رو شدند و این اروگوئه بود که با درخشش کاوانی توانست از سد پرتغال عبور کند. 
این بازیکن موفق شد دو بار در دقایق هفت و 62 دروازه تیم حریف را باز کند و په‌په نیز تک گل پرتغال را در دقیقه 55 به ثمر رساند تا این اروگوئه باشد که به‌عنوان تیم پیروز راهی مرحله یک‌چهارم نهایی می‌شود. 
 


این شکست برای کریستیانو رونالدو که امیدوار بود در یکی از آخرین حضورهایش در جام جهانی موفقیت در یورو 2016 را تکرار کرده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند؛ بسیار سنگین تمام شد.
حالا این دو تیم بار دیگر در جام جهانی و این‌بار در مرحله گروهی روبه‌روی یکدیگر قرار گرفته‌اند و پرتغالی‌ها امیدوار هستند که بتوانند انتقام دوره قبلی را از این تیم بگیرند. این در حالی است که رونالدو و کاوانی حالا در منچستریونایتد با یکدیگر هم‌تیمی هستند. هرچند مشخص نیست که هیچ‌یک از این دو نفر در زمان برگزاری جام جهانی همچنان در اولدترافورد حضور داشته باشند. 
هرچند با توجه به قرعه‌کشی صورت گرفته و دیگر تیم‌های حاضر در این گروه، به نظر می‌رسد که پرتغال و اروگوئه شانس اصلی صعود به مرحله یک‌هشتم هستند اما رونالدو و دیگر بازیکنان این تیم امیدوار هستند که بتوانند با غلبه بر اروگوئه، علاوه بر گرفتن انتقام دوره قبلی، بتوانند به‌عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کنند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها