به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۳۲۹۹۷۷
گونسالو ایگواین:

خواستم خداحافظی کنم خودم اعلام می‌کنم!

گروه ورزشی: گونسالو ایگواین، مهاجم سابق رئال مادرید و یوونتوس خبر بازنشستگی خود از فوتبال در پایان فصل را تکذیب کرد.
خواستم خداحافظی کنم خودم اعلام می‌کنم!
خورخه ایگواین، پدر گونسالو روز سه شنبه مدعی شد این بازیکن به او اعلام کرده دیگر قصدی مبنی بر ادامه حضور در مستطیل سبز نداشته و در پایان فصل برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد. خورخه ایگواین حتی پا فراتر گذاشته، در مورد برنامه سال های آینده فرزندش نیز صحبت کرده و فاش کرد گونسالو تمایلی به حضور در عرصه فوتبال ندارد. اما حالا گونسالو ایگواین در مصاحبه ای این خبر را تکذیب کرده و مدعی شد تا پایان قرارداد خود با اینتر میامی به این باشگاه متعهد خواهد بود.



گونسالو ایگواین در مصاحبه ای که سایت باشگاه اینتر میامی منتشر شده در این رابطه گفت: "این شایعه یک سوء تفاهم بود. همیشه ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد، اما اما این اخبار از واقعیت به دور است.  من در حال حاضر به طور کامل به باشگاه متعهد هستم و روزی نیز که تصمیم به خداحافظی از فوتبال بگیرم، تنها خودم هستم که این خبر را رسما اعلام خواهد کرد. 
آنچه پدرم یا دیگران می گویند ربطی به من ندارد و واقعیت نیست. من اولین کسی خواهم بود این خبر را اعلام می کنم. در حال حاضر فقط به این باشگاه فکر می کنم و قصد دارد تا پایان قراردادم با اینتر میامی به کار خود ادامه دهم."
برچسب ها: هیگواین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها