به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۳۳۰۵۷۳
قنواتی: به ما شگفتی‌ساز نگویید، مدعی هستیم‌

ادعای بزرگ؛ ما می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم!

گروه ورزشی: سرمربی تیم خلیج فارس ماهشهر صحبت‌های جالبی را در کنفرانس خبری بعد از بازی با مس رفسنجان بیان کرد.
ادعای بزرگ؛ ما می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم!
بعد از صعود تاریخی خلیج فارس ماهشهر به جمع 4 تیم برتر جام حذفی، موسی قنواتی، سرمربی این تیم در کنفرانس خبری حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
قنواتی صحبت‌هایش را این‌گونه آغاز کرد: قبل از هر چیزی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک می‌گویم؛ از نماینده شهرستان و فرماندار محترم و سایر مسئولان هم تقدیر و تشکر می‌کنم.
سرمربی خلیج فارس ماهشهر با اشاره به شرایط تیمش، صحبت جالبی را به زبان آورد و گفت: روز گذشته هم اعلام کردم که عنوان شگفتی‌ساز برای بازی‌های اول و دوم است، اما ما حالا مدعی هستیم، چون در نیمه‌نهایی حضور داریم.
موسی قنواتی با تاکید بر مدعی بودن خلیج فارس ماهشهر توضیح داد: حریفان باید به ما احترام بگذارند و به‌عنوان یک مدعی به ما نگاه کنند؛ بعد از 5 بازی به پنالتی رسیدیم. برای هر لحظه از بازی برنامه‌ریزی کرده بودیم، حتی پنالتی‌ها، چون پیش‌بینی می‌کردیم کارمان با تیم بزرگ مس به اینجا کشیده شود. اگر 50 پنالتی هم می‌زدیم شرایط همین‌گونه پیش می‌رفت.
او با قدردانی از شاگردان خود این‌گونه صحبت‌هایش را ادامه داد: شاگردانم مزد زحمات خود را گرفتند و از تمام آنها تشکر می‌کنم؛ جنگنده ظاهر شدند و توانستند به هدف خود برسند. ما مقابل هیچ تیمی دست و پا بسته نبودیم و حالا همه باید نگاه ویژه به تیم ما داشته باشند.
سرمربی خلیج فارس ماهشهر با تمجید از نمایش شاگردانش گفت: برد امروز ما کاملاً فنی بود و به چیزی که مستحق بودیم رسیدیم؛ شاگردانم فعل خواستن را صرف کردند و تمام نقاط قوت حریف را بستیم و به جمع 4 تیم برتر ایران رسیدیم و به این موضوع افتخار می‌کنیم.
موسی قنواتی در واکنش به رقبای احتمالی تیمش در نیمه‌نهایی جام حذفی پاسخ داد: قبلاً گفته بودیم که برای ما فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی می‌کنیم؛ ما به تمام تیم‌ها احترام می‌گذاریم، اما حالا بقیه هم باید به ما احترام بگذارند. استقلال خوزستان، هوادار و نفت مسجد سلیمان و مس رفسنجان را شکست دادیم.
وی افزود: باید از عنایتی، استاد خودم هم تشکر کنم که با تیمش به ماهشهر آمد تا نخستین تیم لیگ برتری باشد که اینجا با ما بازی کرد. مس هم از جمله تیم‌های پولدار لیگ برتر است که توانستیم آنها را هم شکست دهیم؛ برای من این مهم است که شاگردانم به خودباوری رسیده‌اند و دست و پا بسته نبودند.
قنواتی در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره این‌که ترجیح او رویارویی با آلومینیوم است یا پرسپولیس، گفت: به همه تیم‌ها احترام می‌گذارم و به هر تیمی که به این مرحله بیاید خوش آمد می‌گویم؛ فعلاً ما اینجا هستیم و سایر تیم‌ها باید به ما فکر کنند.
برچسب ها: جام حذفی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها